خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان:

اتاق بازرگانی قزوین برای رفع موانع کسب و کارها بیشترین تلاش را می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۳۵۸

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: اتاق قزوین تمام سعی و کوشش خود را برای رفع موانع کسب و کار فعالان اقتصادی انجام می‌دهد.

به گزارش ایلنا، مراسم بزرگداشت بیست و یکمین  سالروز تاسیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین با حضور فعالین اقتصادی، مسئولین استانی و حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران برگزار شد.

مهدی عبدیان در این مراسم گفت: مشاوره به قوای سه گانه مهترین وظیفه ذاتی اتاق بازرگانی قزوین است و اتاق قزوین در این  راستا تلاش می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین ادامه داد: درخصوص امورداخلی، با تقسیم کار شفاف میان هیات رئیسه اتاق قزوین، مسئولیت کمیسیون‌ها و کمیته‌ها به اشخاص مشخص واگذار شده تا به اجرای بهتر امور کمک شود.

وی عنوان کرد: با تلاش رئیسان کمیسیون‌های  تخصصی شش گانه اتاق قزوین بیش از ۷۰ جلسه کمیسیون‌ها و جلسات کارشناسی  با ۱۶۱ مصوبه برگزار شده که نشانگر عزم جدی اتاق بازرگانی در رسیدگی به مسائل بخش خصوصی است.

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان قزوین تصریح کرد: در برنامه امروز برای نخستین بار کارت vip (ویژه) اتاق  بازرگانی قزوین به صادرکنندگان نمونه ملی استان اهدا می‌شود و همچنین صادرکنندگانی که طی 5 دوره متوالی صادرکننده برتر استانی شناخته شده‌اند.

وی اضافه کرد: براساس تصمیمات هیات رئیسه و هیات نمایندگان، سه تن ازک ارمندان اتاق قزوین موظف به پیگیری مسائل اداری این 26 شرکت در تمام سطوح اداری و اجرایی استان قزوین می‌شوند و ما خواستار ارائه خدمات ویژه نهادهای اجرایی به دارندگان کارت vip  اتاق قزوین  در استان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز