خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان:

پلیس راه قزوین نسبت به لغزندگی راه‌ها هشدار داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۹۴۹

خودداری از سفرهای غیرضروری

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: درحال حاضر تردد در تمام محورهای استان درحال انجام است اما شاهد لغزندگی جاده و کاهش دید افقی بویژه در محورهای کوهستانی هستیم.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان گفت: درحال حاضر ترافیک در سطح راه‌های استان عادی و مطلوب است، البته شاهد بارش خفیف برف، سرما و کاهش دید افقی هستیم.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: محور بوئین زهرا به ساوه هم بعد از 48 ساعت، بازگشایی شده و به صورت دو طرفه تردد در آن انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: باتوجه به بارش‌هایی که از امشب آغاز می‌شود، به رانندگان توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و درصورت تردد ترجیحا شب مسافرت نکنند.

ذاکری‌منش گفت: پر بودن باک سوخت خودرو، داشتن تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ، اطمینان از سالم بودن خودرو بویژه برف پاک‌کن‌ها و سیستم گرمایشی و به همراه داشتن لباس گرم و خوراکی درصورت تردد در راه‌ها ضرورت دارد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس راه در این دو روز در حالت آماده باش قرار دارد و از هم‌استانی‌ها درخواست داریم قبل از اقدام به سفر وضعیت راه‌ها را از 141 جویا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز