خبرگزاری کار ایران

مسدود شدن راه دسترسی ۷۰ روستای شمال کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۶۴۰

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان با اشاره به تاثیرات بارش شدید باران و برف طی ۴۸ ساعت گذشته گفت: مسیر ارتباطی دسترسی به ۷۰ روستا در مناطق مختلف شمال این استان به طول حدود ۲۰۰ کیلومتر بسته است و تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، سیدحمزه روح الامینی روز دوشنبه افزود: تا ظهر امروز حدود ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان کرمان بازگشایی شده و راهداران در حال تلاش برای بازگشایی مابقی هستند که به احتمال فراوان تا فردا کل این راه ها بازگشایی می شوند.

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی جاده چترود - راور و یک راه دیگر در مسیر جیرفت - بم از رودخانه دِهبَکری اظهار داشت: برف و باران شدید، کولاک و مه گرفتگی طی ۴۸ ساعت گذشته اکثر گردنه های استان کرمان را فرا گرفت اما اکنون تمامی جاده های ریانی اصلی این استان باز هستند و تردد در آنها برقرار است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به بخشی از تلاش های راهداران برای ممانعت از انسداد جاده ها همزمان با بارش ها عنوان کرد: بارش باران و برف را طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در جاده های استان کرمان خواهیم داشت.

بارش باران و برف از بامداد روز یکشنبه در برخی از مناطق استان کرمان تشدید شد و فعالیت این سامانه همچنان در برخی از مناطق این استان ادامه دارد؛ براساس پیش بینی ها در آخر هفته نیز شاهد بارش ها در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز