خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد؛

برف روبی و نمک پاشی 11 هزار کیلومتر راه در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۳۸۷

همه راه های استان باز است

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه با تلاش راهداران همه راه های اصلی و شریانی استان باز است، گفت: افزون بر ۱۱ هزار کیلومتر باند در این استان طی ۴۸ ساعت گذشته برفروبی و نمک پاشی شد.

به گزارش ایلنا از همدان، مهرداد آهکی بیان کرد: کولاک شدید همراه بارش برف پراکنده و کاهش محسوس دما از روز گذشته همچنان در جاده‌های استان همدان فعال است.

وی اضافه کرد: بارش پراکنده برف از اواخر روز شنبه پنجم اسفند در همدان آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان ادامه داد: از شب گذشته نیز کولاک شدید همراه با کاهش محسوس دما تا منفی ۱۰ درجه زیرصفر و کاهش دید، پدیده غالب در جاده های استان است.

آهکی از همه رانندگان و مسافران خواست از سفرهای غیرضروی اجتناب کنند و در صورت ضرورت سفر، خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: رانندگان پیش از حرکت باید از سالم بودن خودرو، پربودن باک وسیله نقلیه، سالم بودن برف پاک کن، شیشه شور، چراغ ها و لاستیک اطمینان حاصل کنند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: با وجود کولاک شدید و کاهش دما اما با تلاش های جهادی راهداران و نمکپاشی به موقع در حال حاضر هیچ یک از مسیرهای همدان مسدود نیست.

آهکی افزود: تیم های راهداری در ۴۸ ساعت گذشته به مسافران ۸۷ دستگاه خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کردند و ۳۵ مسافر هم در راهدارخانه ها اسکان موقت شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز