خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان عنوان کرد؛

برفروبی و پاکسازی 24 هزار کیلومتر باند از جاده‌های استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۶۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در پی بارش‌های 24 ساعت گذشته، 24 هزار کیلومتر باند از جاده‌های این استان برفروبی و پاکسازی شد. همچنین در این مدت 5000 تن مخلوط ماسه و نمک نیز برای جلوگیری از یخ زدگی، لغزندگی و بروز حوادث رانندگی در جاده‌های استان مرکزی پخش شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد جهانی افزود: تمام جاده‌های اصلی، فرعی و شریانی استان مرکزی برفروبی شد، مسیرها باز است و برفروبی در جاده‌های روستایی استان نیز در حال انجام است و تا پایان امروز مشکل این راه‌ها نیز برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: در این فرایند و برای امنیت بهتر جاده‌ها و تردد آسان وسایل نقلیه، 35 راهدارخانه و 380 نفر راهداری با 226 دستگاه ماشین‌آلات راهداری در قالب 54 گروه وظیفه برفروبی و پاکسازی و خدمت‌رسانی به مسافران را جاده‌های استان مرکزی برعهده دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار داشت: بارش برف در تمام شهرهای استان مرکزی رخ داده است. بیشترین بارش برف در جاده اراک ـ توره ـ بروجرد محدوده گردنه زالیان و جاده جدید و قدیم ساوه ـ همدان باریده‌ است.

جهانی تصریح کرد: از همشهریان و مسافران خواسته می‌شود از تردد غیرضروری در جاده‌های استان مرکزی خودداری کنند و در صورت نیاز خودروی خود را به زنجیرچرخ و لوازم گرمایشی تجهیز کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز