خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس:

زمینه مبادلات ارزی فعالان اقتصادی بدون ریسک در استان فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۵۷۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت:با افتتاح اولین صرافی دراستان فارس، زمینه مبادلات ارزی فعالان اقتصادی بدون ریسک و دغدغه فراهم شد.

به گزارش ایلنا، حسن شیخ نیا در آیین افتتاح شعبه صرافی بانک ملی در استان فارس که همزمان با ۹ استان دیگر کشور در شیراز انجام شد، با اشاره به توانمندی‌های اقتصادی و توسعه صنایع صادرات گرا و مزیت ها و ظرفیت های گردشگری زیارتی، سیاحتی، فرهنگی و توریسم درمانی در استان فارس، گفت: وجود مرکزی برای مبادلات ارزی ضروری است که این همت توسط بانک ملی ایران و سرپرستی شعب استان شکل گرفت و این گام مهمی است که فعالین اقتصادی، تجار، بازرگانان و نیز گردشگران می توانند بدون ریسک و مخاطره نیازهای ارزی خود را تامین نمایند و این اقدام باعث رشد و توسعه  اقتصادی بیشتر به ویژه در حوزه گردشگری استان شود.

وی اضافه کرد: بازار ارز با توجه به تغییر قیمت ها و نوسان زیادی که دارد همواره نیازمند تدوین ساز و کارهایی برای تضمین تعادل و استحکام بخشی به بازار است که این مهم از سوی صرافی ها به کاهش ریسک در این زمینه کمک شایانی خواهد کرد .

معاون استانداری فارس ضمن تقدیر و تشکر از این همت و اقدام بانک ملی و سرپرستی استان ،اظهار امیدواری کرد که بانک ملی ایران با توجه به سابقه و قدمت دیرینه بانکداری و نیز به عنوان هماهنگ کننده نظام بانکی در کشور و استان بتواند با روش های نوین  ارایه خدمات بانکی از جمله ارزی و ریالی بتواند بیش از گذشته در رشد و توسعه استان و کشور منشا تحول باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز