خبرگزاری کار ایران

بر اثر ریزش برف؛

سه جاده کوهستانی گلستان مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۲۶۷

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: سه مسیر ترددی کوهستانی در این استان به علت ریزش برف، وجود کولاک و نداشتن ایمنی کافی بسته شد.

به گزارش ایلنا، محمود شهرکی یکشنبه شب در این باره اظهار کرد: راه ارتباطی کردکوی - درازنو در جنوب غربی این استان به علت ریزش شدید برف تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی بیان کرد: راه گرگان - شاهرود در محدوده توسکستان به علت بارش مه شدید و کولاک و نداشتن دید کافی نیز تا اطلاع بعدی بسته است.

وی اضافه کرد: همچنین راه گرگان‌ - شاهرود در محدوده اولنگ از توابع شهرستان رامیان به علت نداشتن ایمنی کافی در شب، هم مسدود شد.

شهرکی گفت: اکنون در مسیر مواصلاتی استان‌های گلستان و خراسان شمالی از جاده پارک ملی گلستان و همچنین راه دسترسی گرگان - روستای زیارت شاهد ریزش برف هستیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان افزود: راه دسترسی استان‌های گلستان و سمنان به یکدیگر از مسیر جاده خوش‌ییلاق (آزادشهر - شاهرود) آسمان ابری و جاده خشک و مسیر ترددی باز است.

وی از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری به ویژه در مسیرهای کوهستانی خودداری کنند.

وی افزود: همچنین رانندگان در صورت نیاز به تردد از مسیرهای کوهستانی ضمن داشتن تجهیزات و امکانات ایمنی همچون زنجیر چرخ، لوازم گرمایشی و باک بنزین پر، با همکاران ما مستقر در مسیرهای مورد نظر همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز