خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان:

برف و کولاک در راه قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۶۸۸

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از بعدازظهر فردا تا روز جمعه شاهد بارش برف و باران خواهیم بود که بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت برف خواهد بود و احتمال مه و پدیده کولاک در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی از امروز تا ظهر فردا جوی نسبتا پایدار پیش رو داریم.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: باتوجه به سکون جو و ماندگاری توده هوای سرد احتمال انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در پاره‌ای از مناطق بوژه مناطق پرتردد و صنعتی وجود دارد.

وی عنوان کرد: از بعدازظهر فردا تا روز جمعه با گذر امواج حاصل از یک سامانه بارشی، بارش برف و باران داریم که غالبا به صورت برف خواهد بود.

آخوندی ادامه داد: باتوجه به بارش‌ها، هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده و احتمال لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی وجود دارد و به افراد توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و درصورت حضور در مناطق سردسیر و کوهستانی تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی عنوان کرد: بامداد امروز کمترین میزان دما با منفی 8 درجه در آوج و بیشترین میزان دما هم ظهر دیروز با 11 درجه در رازمیان به ثبت رسید، دمای هوای قزوین هم بین منفی 6 و 9 درجه در نوسان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز