خبرگزاری کار ایران

هوای قزوین سردتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۵۴۷

کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین با اشاره به گذر امواج میانی جو از سطح منطقه، گفت: استان قزوین از امروز تا پایان هفته شب های سردی را پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم بهروزی با اعلام این خبر گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی و تصاویر ماهواره‌ای، از شنبه هفته آینده با گذر سامانه بارشی از سطح منطقه علاوه بر افزایش ابر، در برخی اوقات به ویژه ساعات بعدازظهر و شب بارش برف و باران، که بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف پیش‌بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین ادامه داد: طی این مدت پاره‌ای از مناطق استان نیز با احتمال پدیده کولاک همراه خواهد بود که این وضعیت جوی تا بامداد یکشنبه ادامه خواهد داشت.

بهروزی تاکید کرد: با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در سفرهای بین شهری و گذرگاه های کوهستانی وجود دارد که این پدیده با احتمال کاهش دید افقی نیز همراه است.

وی اضافه کرد: به شهروندان توصیه می شود تا ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری و صعود به ارتفاعات، در صورت سفر تجهیزات زمستانی به همراه داشته و طی این مدت نیز در مصرف عامل‌های انرژی مدیریت لازم را به عمل آورند.

کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین تصریح کرد: در شبانه روز گذشته آوج با منفی ۶ و قزوین با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و کمینه دمای قزوین نیز طی این مدت منفی یک درجه به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز