خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مسیر مقابله با سوء جریانات در قزوین فراهم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۷۰۸

استاندار قزوین گفت: در استان مسیر فشردن گلوی منفعت طلبان و رانت خواران و ویژه خواران مهیا شده، بشدت باید در مقابل سوء جریانات ایستاد و آبروی خود را به میدان آورد و در مسیر آرمان‌ها حرکت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی اعلایی در مراسم معارفه فرماندار شهرستان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: با برگزاری انتخابات اتفاقات جدید و مهمی در کشور رخ خواهد داد و مردم با رای به نامزدهای مورد نظر خود در تعیین سرنوشت کشور سهیم خواهند شد.

استاندار قزوین افزود: مراسم امروز ما تقدیر از آقای اسلامی صدر است که قرار بود فرماندار شوند اما تقدیر جور دیگری رقم زد اما آن اتفاقی که باید با انتصاب اسلامی صدر بیفتد، رخ داد.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های انسان‌های پاک‌ باخته که هم انگیره و هم توان دارند و متوجه دولت هستند وقتی فرصت خدمت‌گزاری در اختیارشان قرار می‌گیرد تاثیرگذارند و شاید متاسفانه ممکن نشد که این فصل با حضور فرماندار سابق ادامه یابد اما تلاش و توان ایشان در خدمت به مردم ادامه خواهد شد و برنامه ریزی برای استفاده از این ظرفیت صورت خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در استان قزوین بیان کرد: برای مدتی تلاش شد که فرماندار تغییر نکند و این مسئولیت به فرد دیگری سپرده نشود لذا با حفظ سمت از معاون سیاسی خواستیم ماموریت‌های فرماندار را انجام دهند.

وی افزود: ریاست اجرایی انتخابات سخت بود که آقای کاظمی انجام داده و نشان دادند ظرفیت مدیریتی دارند و کارها بدون خدشه پیش رفت.

اعلایی یادآور شد: در انتصابات ۲.۵ سال گذسته تلاش این بود بدون توجه به اشخاص به شاخص‌ها توجه کنیم و دنبال انتصاب مدیران با شاخص‌ها باشیم و قطعا همه انتصابات بهترین نیست اما اراده بر این بوده بهترین خدمت و فعالیت از سوی مدیران اتفاق بیفتد و در این میان قابلیت برای ارزیابی مجدد و رسیدن به فضاهای جدید هم مهیا است.

استاندار قزوین اظهار کرد: برخی انتصابات به صورت مشترک با مداخله ملی و استانی انجام می‌شود ولی هر جا که ما نقش داشتیم دنبال کسانی بودیم که با واسطه دنبال پست نبودند.

وی اضافه کرد: عمده کسانی که ما دعوت به خدمت کردیم از مسئولیت فراری بودند و ما آن‌ها را اقناع کردیم که مدیریت را بپذیرند.

اعلایی ببان کرد: در دولت سیزدهم با دادن باج و بده بستان به کسی مسئولیت ندادیم و اگر امروز صدایی از سوی افرادی بلند می‌شود ناشی از همین زیاده خواهی است و حضور صادقانه افراد به موفقیت منجر شده است.

وی گفت: ویژگی اخلاص حتما ماندگار و پیشرو و نفاق نابودشدنی و حذف شدنی است.

استاندار قزوین با اشاره به انتخاب فرماندار جدید قزوین تصریح کرد: آقای ملکی‌پور دنبالش نبود که فرماندار شود و وقتی با او صحبت کردیم تصور نمی‌کرد که برای فرمانداری انتخاب شوند.

وی افزود: در سطوح ملی نگاه به برخی مدیران توانمند ما با رویکرد کسانی که در استان تخریب می‌کنند متفاوت است.

اعلایی بیان کرد: این که یک هفته مانده به انتخابات یک فرماندار تعیبن می‌شود بیانگر توانمندی مدیر جدید و صداقت و خستگی‌ناپذیری و مقابله با کجی و ناراستی‌ها باید جدی گرفته شود.

استاندار قزوین با تشکر از خدمات آقای اسلامی صدر اظهار کرد: کسانی که آبروی خود را در مسیر صیانت از جمهوری اسلامی و رفتارهای ریاکارانه فدا می‌کنند مانند کسانی هستند که جانشان را فدای نظام کرده‌اند و نقشی چون شهید دارند.

استاندار قزوین یادآور شد: مدیر انقلابی کسی است که در مدیریت خود از ترس شیادان و بی تقوایی بی تقوایان وظیفه خدمت‌گزاری خود را فراموش نکند و مطمئن باشد خداوند ابرویش را حفظ می‌کند.

اعلایی گفت: اگر هر نقصی را بتوانیم توجیه کنیم اما فساد را برای مردم نمی‌توان توجیه کرد و مهمترین مطالبه مردم همین مبارزه با فساد است و امروز حتی مخالفان نیز  افزایش محبوبیت دولت سیزدهم را ناشی سلامت تیم مدیریتی دولت می‌دانند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: با بیشترین تایید صلاحیت در انتخابات این دوره خوشبختانه شرایط برای حضور همه سلایق مهیا شده و امکان رقابت وجود دارد.

وی گفت: دو دهه است که نتیجه انتخابات معلوم نیست که نشان می‌دهد نظام مردم سالاری محقق شده و هرجا انتقادی هم بوده بر اساس اراده مردم است و هنوز معلوم نیست چه کسانی نماینده آینده مجلس هستند که نشان دهنده رقابت جدی افراد است.

اعلایی اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت بهتری که اتفاق خواهد افتاد آینده روشنی در گره گشایی از مشکلات مردم مهیا شود و نقش مجلس در رفع تنگناها جدی است و امیدواریم انتخاب خوبی صورت گیرد.

در ادامه ضمن تقدیر از غلامحسن اسلامی صدر سرپرست سابق، طیب ملکی‌پور بعنوان فرماندار جدید قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز