خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار غار آکواریوم ملایر

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۶۴۶

غار آکواریوم (رستوران جزیره) و متل‌های مجموعه تفریحی و توریستی بام ملایر با حضور استاندار همدان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، شهردار ملایر در آیین افتتاح رستوران جزیره و مُتل‌های مجموعه تفریحی و توریستی بام ملایر گفت: در راستای ارتقای خدمات گردشگری و توریسم، رستوران جزیره در مجموعه تفریحی، توریستی و گردشگری بام ملایر به مساحت ۲ هزار متر مربع احداث شد.

«مجید فرجی» افزود: زیربنای رستوران جزیره ۶۰۰ متر مربع است که برای اجرای این طرح بزرگ گردشگری، ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در بهترین نقطه مجموعه تفریحی و توریستی بام ملایر برای اجرای این طرح هزینه شد.

وی بیان کرد: طرح مهم دیگر ما در حوزه گردشگری و برای اسکان گردشگران، احداث متل‌های مجموعه تفریحی و توریستی بام ملایر است که در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و در ورودی مجموعه بام احداث شد.

شهردار ملایر ادامه داد: متل‌های بام شامل هشت واحد اقامتی و یک ساختمان مدیریتی به مساحت ۵۰۰ مترمربع زیربنا است که ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث این متل‌ها هزینه شد.

فرجی گفت: علاوه بر این پروژه‌ها، عملیات اجرایی چهارمین سرای محله ملایر در منطقه مسکن مهر دژچنار آغاز شد که ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این مرکز فرهنگی و هنری پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین عملیات اجرایی محله سرای منطقه شهید زرینی ملایر با حضور استاندار همدان در کنار سالن کارآفرینی و پارک این محله با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد که بعد از مجتمع فرهنگی شهید احدی در محله جویبار، دومین سرای محله این شهر است که مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار ملایر یادآور شد: سرای محله منطقه شهرک ولیعصر(عج) نیز با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در دست اجرا است که برای اجرای این طرح و پارک مجاور آن بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد و امیدواریم تا پایان شهریور سال آینده به بهره‌برداری برسد.

فرجی هدف از اجرای سرای محله را توزیع خدمات به تمام نقاط شهر به ویژه نقاط حاشیه‌ای و کم برخوردار عنوان کرد و گفت: همچنین آغاز پروژه شب‌های زنده ملایر در ورودی مجموعه تفریحی و توریستی بام ملایر با هشت دکه در دست اجرا است.

لازم به ذکر است، در ادامه سفر استاندار همدان به ملایر همچنین آیین افتتاح طرح توسعه شرکت بسته‌بندی خشکبار شرکت بهتاک ملایر نیز با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای سه هزار مترمربع با ظرفیت تولید بسته‌بندی ۲ هزار تُن کشمش برگزار شد.

منبع خبرآنلاین
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز