خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌کند:

پیش بینی افزایش ورود گردشگران داخلی و خارجی به جزیره کیش در نوروز1403 +فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۶۱۹

سرپرست مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی جزیره کیش گفت: مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش تمام تلاش خود را کرده‌اند تا ازغرفه جزیره کیش در نمایشگاه گردشگری تهران استقبال خوبی صورت بگیرد. بنابراین با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده استقبال از نمایشگاه نسبت به سال گذشته بیشتر و بهتر بود.

به گزارش ایلنا، ناصر قاسمی نیا در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: در غرفه سازمان منطقه آزاد کیش سعی بر این بوده است که علاوه بر بازدید کنندگان، شرکت‌های فعال در نمایشگاه نیز برای توسعه مباحث گردشگری در غرفه کیش حضور پیدا کنند.

قاسمی ادامه داد: علی رغم اینکه جزیره کیش همواره در حوزه گردشگری پیشرو بوده است اما همانند سایر مناطق گردشگری کشور، در دوره شیوع کرونا وقفه و رکود ایجاد شد و بعد از پایان این دوره با تلاش مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و فعالان گردشگری، وضعیت گردشگری در کیش رشد و بهبود پیدا کرد و طبق پیش بینی‌ها امیدواریم از نوروز 1403 نیز شاهد ورود تعداد بیشتری از گردشگران داخلی و خارجی به جزیره زیبای کیش باشیم.

 

حجم ویدیو: ۹.۱۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۵۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز