خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه البرز:

جاده کرج_چالوس مسدود است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۳۳۹

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی و انسداد این مسیر، تردد در مسیر جاده کرج - چالوس فقط برای افراد محلی میسر است و مسافران برای سفر به استان مازندران اصرار نکنند.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ پیمان کرمی امروز دوشنبه با تاکید بر محدودیت تردد در جاده کرج_چالوس، اظهار کرد: برخی مسافران اصرار به سفر در این مسیر دارند که ماموران پلیس راه به آنها اجازه ادامه مسیر را نخواهند داد.

وی اضافه کرد : با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج_چالوس در حوزه جغرافیایی استان مازندران ،این جاده و آزادراه تهران _ شمال در حوزه استان البرز از روز گذشته به طور کامل بسته شد .

سرهنگ کرمی بیان کرد: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات گالری بتنی پیش ساخته در کیلومتر 65 دراستان مازندران به مدت 3  روز صورت گرفته است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: تردد در مسیر جاده کرج_چالوس فقط برای افراد محلی میسر است و مسافران برای سفر به استان مازندران اصرار نکنند.

سرهنگ کرمی گفت: طبق برنامه زمانبندی شده اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج_چالوس در روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه 29 بهمن الی یکم اسفند ماه جاری از ساعت 6 صبح الی 24 به مدت سه روز ادامه دارد.

وی بیان کرد: طبق اعلام قبلی ممنوعیت تردد از ساعت 6  صبح الی 16 ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز