خبرگزاری کار ایران

مشاغل مزاحم و نیمه‌ مزاحم زمین دریافت می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۰۱۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشاغل مزاحم و نیمه‌مزاحم در اولویت دریافت زمین قرار دارند.

به گزارش ایلنا، محمد کاظم منزوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسریع در روند تعیین‌ تکلیف زمین‌های مجتمع فناوران ۲ شهرکرد انجام شدو مساحت واقعی زمین مورد نیاز اصناف تا یک هفته دیگر مشخص می‌شود.

وی با اشاره  به رفع مشکلات زمین‌های مجتمع فناوران ۲ شهرکرد افزود: مساحت واقعی زمین مورد نیاز اصناف این مجتمع براساس کاربری‌های موجود و نوع فعالیت‌ها بررسی شد.

منزوی بیان کرد: اولویت استقرار واحدهای صنفی در مجتمع فناوران ۲ با مشاغل مزاحم و نیمه‌مزاحم و کاسبان دارای پروانه کسب است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۵۰ هکتار زمین برای استقرار ‌هزار و ۷۷۹ واحد صنفی در مجمتع فناوران ۲ شهرکرد پیش‌بینی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وسعت زمین مجتمع فن‌آوران شماره ۲ شهرکرد ۴۸ هکتار است که از این سطح ۱۸ هکتار بدون مشکل و ۳۲ هکتار با ادعای مالکیت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری مواجه است.

به گزارش ایلنا، با تجمیع صنایع مزاحم و نیمه‌مزاحم در مجتمع فن‌آوران شماره ۲ شهرکرد وضعیت کار ۲ هزار نفر از فعالان این حوزه تعیین تکلیف و سامان‌دهی می‌شود و رفاه و آسایش شهروندان هم افزایش پیدا می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز