خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی در یاسوج:

دولت سیزدهم باید مشکلات را حل کند تا مردم در انتخابات مشارکت گسترده داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۳۷۳

حل مشکلات معیشتی و رفاهی مردم خواسته زیادی نیست

همزمان با سراسر کشور، جشن چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی در شهرستان های ۹ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در هر ۹ مرکز شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی از دهستان های این استان، سخنرانان با پرداختن به دلایل پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار وحدت و تداوم تلاش ها برای استحکام دوچندان انقلاب در برابر توطئه های دشمنان شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی یک نهِ بزرگ به استبداد و استکبار بود و ملت ایران را از ذلت به اوج عزت رساند و مردم را بر سرنوشت خود حاکم کرد، اظهار داشت: با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، شعارها، آرمان ها و مقاصد این انقلاب مردمی همچنان زنده ، پویا و حرکت بخش است.

به گزارش ایلنا از یاسوج،  "سید علیرضا ادیانی" در جمع برگزار کنندگان جشن پیروزی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یاسوج گفت: انقلاب ما از جان و آمال مردم و با رهبری امام راحل و بدون وابستگی به آمریکای جنایتکار و شوروی سابق به پیروزی رسید و یکی از رخدادهای بشریت بعد از بعثت خاتم الانبیاء است.

بگفته وی، امروز آزادی بیان، آزادی قلم و آزادی انتخاب و اندیشه که آرمان‌های جمهوری اسلامی است، بخوبی قابل مشاهده است و از سویی مردم ایران با حضور در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، همه تبلیغات مسموم بر علیه این انقلاب را خنثی کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات اسفندماه هم اشاره و ادامه داد: تردید نکنید مردم ایران بسمت و سوی حماسه بزرگ ۱۱ اسفندماه و انتخابات حرکت می‌کنند چرا که یکی از شعارهای انقلاب اسلامی ما جمهوریت بود و ارکان کشور با رای مردم انتخاب می شوند.

ادیانی گفت: امروز هر رای شما در انتخابات بمعنای شلیک یک موشک به قلب آمریکا، اسرائیل و جبهه کفر است و دشمن را ناکام خواهد گذاشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مسئولان باید از حضور آگاهانه مردم در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی تلاش کنند  و رفاهیات مردم را فراهم آورند و این موضوع، خواسته زیادی نیست.

ادیانی افزود: امروز دولت سیزدهم باید با تلاش و مجاهدت مشکلات مردم را حل کند تا مردم در صحنه‌های مختلفی همچون انتخابات حضور پر رنگ داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز