خبرگزاری کار ایران

آزادسازی ۹۰ درصد از حریم ۶۰ متری سواحل دریا در چابهار

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۹۳۶

دادستان چابهار از آزادسازی ۹۰ درصد از حریم ۶۰ متری سواحل دریا در چابهار خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد جواد عبادی افزود: آزادسازی حریم ۶۰ متری دریا با تلاش و پیگیری دستگاه قضایی استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار، شهرداری، اعضای شورای تامین و مسوولان از ۵۹ کیلومتر حریم دریا محدوده شهرستان چابهار تاکنون ۵۷ کیلومتر آزادسازی و برای استفاده شهروندان به ویژه گردشگران آماده سازی شده است.

وی بیان‌کرد: حسب دستور ویژه رییس کل دادگستری استان مبنی بر رفع تصرف زمین‌هایی که در حریم ۶۰ متری ساحل انجام شده بود، بازدیدهای میدانی انجام و تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شد.

دادستان چابهار گفت: دریا یک موهبت الهی است که همه مردم باید از آن استفاده کنند اما برخی دستگاه‌های دولتی و خصوصی با تصرف زمین‌ها مانع این دسترسی شده بودند که خوشبختانه با ورود همه دستگاه‌ها و قوه‌قضائیه و تاکید دادستان مرکز استات تاکنون ۹۰ درصد از این اراضی رفع تصرف شده است.

وی ایجاد بستری برای تردد و دسترسی راحت مردم به سواحل ، مدیریت مناسب سواحل ، فراهم شدن امکان فعالیت گردشگری و تولیدی در سواحل دریا را به عنوان اهداف آزادسازی سواحل برشمرد و تصریح‌کرد: با آزاد سازی این میزان از سواحل دریا در حوزه چابهار تمامی سواحل به غیر از بخش هایی که از نظر قانونی امکان آزادسازی آنها وجود نداشت فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز