خبرگزاری کار ایران

برف و کولاک در محورهای کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۴۹۷

ارتفاع برف در گردنه‌های پاوه به ۷۰ سانتیمتر رسید

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بارش برف و باران و همچنین کولاک در بسیاری از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: نیروهای راهداری در حال برف‌روبی محورها هستند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی با اشاره به بارش شدید برف و باران در اکثر محورهای استان، اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف شدید و کولاک را در محور پاوه به نوسود و نودشه(سه راهی شهدا) داریم.

وی ادامه داد: به علاوه در محورهای روانسر به پاوه، بیستون به سنقر( گردنه مله ماس)، صحنه به سنقر (دهلق)، دالاهو به سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب به کرمانشاه، سه راهی نهاوند، قزانچی به کامیاران و ... برف شدید در حال بارش است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه از بارش شدید باران در محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب(چهار زبر) نیز خبر داد.

کهریزی با بیان اینکه نیروهای راهداری در حال عملیات برف روبی و نمک پاشی در محورها هستند، خاطرنشان کرد: همه محورهای مواصلاتی باز بوده و تردد در جریان است.

به گفته این مسئول، در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۴۰۰ کیلومتر برف روبی و ۱۱ مورد ریزش برداری در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

وی از آماده‌ باش ۴۵۰ نیروی راهداری و ۴۶ راهدارخانه در استان خبر داد و تاکید کرد: توصیه می‌کنیم افراد از تردد غیرضروری در محورها خودداری کرده و قبل از ورود به جاده حتما با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و از وضعیت محورها مطمئن شوند.

بارش شدید برف در شهرستان پاوه خصوصا در سه راهی شهدا و به سمت دهستان "شرام"  به  ارتفاع برف  ۷۰ سانتی‌متر  و در محورهای شمشیر و سریاس نیز بارش ۳۵ سانتی متری رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز