خبرگزاری کار ایران

طی ۱۰ ماهه گذشته سالجاری؛

بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال در آذربایجان غربی مالیات پرداخت شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۴۵۷

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: طی ۱۰ ماهه گذشته سالجاری ۵۰ هزار و ۹۲۳ میلیارد ریال مالیات در آذربایجان غربی وصول شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفر پورمختار، در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه،طی ۱۰ ماهه سال جاری ۵۰ هزار و ۹۲۳ میلیارد ریال مالیات در استان وصول شده است گفت: بیشترین وصول مالیات استان از منبع عملکرد اشخاص حقوقی و مالیات بر ارزش افزوده بود. 

مدیرکل امور مالیاتی استان از شناسایی یک هزار و ۳۲۶ مورد فعال اقتصادی دارای تراکنش بانکی گسترده در استان  خبر داد و گفت:همچنین در این مدت ۶ مورد فرار مالیاتی گسترده در استان شناسایی شده است.

پور مختار ادامه داد: طی این مدت  بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی از اشخاص حقوقی و حقیقی مطالبه شده است. 

وی با اشاره به گزارش فرار مالیاتی در سامانه سوت زنی گفت: در این راستا ۵۶۶ مورد فرار مالیاتی گزارش شده است. 

مدیرکل امور مالیاتی استان با اشاره به محل هزینه کرد مالیات وصولی افزود: طی ۱۰ ماهه سال جاری، ۹ هزار و ۲۲ میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده بین شهرداری ها، دهیاری ها، فرمانداری و عشایر استان تقسیم شده که نسبت به سال گذشته ۹۲ درصد رشد داشته است. 

وی گفت: از اول دی ماه سال جاری، تمامی اشخاص حقوقی، اشخاص حقیقی دارای فروش بالای ۱۸۰ میلیارد ریال، فروشندگان مواد معدنی، پزشکان، صاحبان داروخانه ها، عرضه کنندگان طلا و جواهر مکلف به ثبت نام الکترونیک در سامانه مؤدیان مالیاتی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز