خبرگزاری کار ایران

با را‌‌ه‌اندازی کمیته راهبری تحول مدیریت شهرداری‌ها؛

مسائل و مشکلات شهرداری‌های قزوین در کمیته تخصصی بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۹۹۸

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: بررسی مسائل و مشکلات شهرداری‌ها و راهکارهای رفع آن‌ها، تدوین راهبردهای مدیریت سرمایه انسانی و استانداردسازی کمیت و کیفیت آن‌ها در کمیته راهبری تحول مدیریت شهرداری‌های استان بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا، محسن اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: همسان‌سازی موضوعات مرتبط با منابع انسانی و فرآیندهای مدیریتی، اولویت‌بندی عناوین و سایر مواردی که متعاقبا با پیشنهاد شهرداری‌ها واصل و جمع بندی می‌شود، از اهداف راه‌اندازی کمیته راهبری تحول مدیریت و سرمایه انسانی است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین افزود: ترکیب اعضای این کمیته متشکل از نماینده شهرداری قزوین، نماینده شهرداری‌های شهرهای بالای ۲٠ هزار نفر و نماینده شهرداری‌های شهرهای زیر ۲٠ هزار نفر و نمایندگانی از دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خواهد بود.

وی اظهار کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی و تصمیم‌گیری‌های کارشناسی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کمیته که در راستای نیاز شهرداری‌ها هدایت می‌شود، گام مهمی در موفقیت هرچه بیشتر مجموعه مدیریت شهری جهت خدمات دهی مناسب درون و برون سازمانی و افزایش رضایت‌مندی عمومی برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز