خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

۳۰ هزار نفر ناظر و مجری در انتخابات استان مشارکت دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۳۳۲

استاندار لرستان با اشاره به مردمی بودن انتخابات گفت: ۳۰ هزار نفر ناظر و مجری در انتخابات لرستان مشارکت دارند.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در همایش اقشار سفیران مشارکت حداکثری که در دهکده مقاومت خرم‌آباد برگزار شد، با ادای احترام به ۶۵۵۵ شهید استان و تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی اعجاز و هدیه الهی و ماحصل دها سال مبارزه همراه با جهاد و شهادت است.

وی افزود: جنگ با نظام سلطه، جهاد، قیام‌، مبارزه با استکبار جهانی، نهضت مشروطه، مبارزه ملی شدن نفت، مقدماتی بود که نهایت بزرگمردی با رهبری و راهبری مردم به انقلاب و پیروزی در ۲۲ بهمن سال ۵۷ منجر شد و پرچم سه رنگ با نشان الله را بر فراز ایران اسلامی برافراشته کرد.

استاندار لرستان تصریح کرد: فداکاری و ایثارگری اقشار مختلف مردم در این راه باعث استحکام و استوارتر شدن پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد که اکنون بعد از گذشت ۴۵ سال طعم شیرین استقلال و آزادی را در چارچوب اسلام احساس می‌کنیم.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) فرزند خلف جریانی بود که حدود ۱۵۰ سال در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرده بودند، افزود: سرپرستی این حرکت و سرانجام آن ریشه‌ در این مبارزات بود که محصول وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  شد.

زیویار به جریانات سیاسی که تاکنون در دنیا بوجود آمد است اشاره کرد و گفت: تمامی این جریانات به دلیل نداشتن رهبری، ریشه، ایدئولوژی ناکام ماندند.

وی حکومت مردم‌سالاری دینی در ایران را ماحصل آن مبارزه‌‌ها بود که پس از ۱۵۰ سال بوجود آمد، عنوان کرد و افزود: نزدیک ۴۰ دوره انتخابات مختلف بعد از انقلاب باحضور پرشور و حداکثری مردم برگزار شده که نتیجه ریشه‌دار بودن انقلاب و جمهوری اسلامی است.

استاندار لرستان به تاثیر انقلاب اسلامی بر کشورهای منطقه و جهان اشاره و با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین شیعه نیستند اما از این انقلاب برای رهایی از ظلم و ستم با رژیم غاصب صهیونیست الهام می‌گیرند، عنوان کرد: اثر انقلاب اسلامی بزرگ است و لازم است مردم با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات همچنان اقتدار جمهوری اسلامی را به جهان نشان دهند.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان را حدود۳۰هزار نفر در نقش نظارت و اجرا در لرستان بدست گرفته‌اند که توسط مردم اداره می‌شود، این نشان دهنده مردمی بودن آن است.

زیویار با بیان اینکه مردم لرستان همیشه از استان‌های برتر در مواقع ضروری و برگزاری راهپیمایی‌ها و انتخابات بوده‌اند،  گفت: صاحب این انقلاب و نظام مردم هستند که در ایستگاه بعدی یعنی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند با حضور و مشارکت حداکثری و ایجاد وحدت مشت محکمی بر دهان دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکوبند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز