خبرگزاری کار ایران

جاده‌های مازندران برفی و لغزنده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۱۷۴

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده‌های کوهستانی استان بارانی، برفی و لغزنده است و رانندگان تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، یدالله جهانی تاب گفت: هم اکنون جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر استان بارانی، برفی و لغزنده است.

جهان تاب با بیان اینکه رانندگان هنگام تردد در این مسیر‌ها، تجهیزات زمستانه بخصوص زنجیر چرخ و لباس و غذای گرم به همراه داشته باشند افزود: رفت و آمد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رانندگان از توقف در جاده‌های کوهستانی استان بخصوص کندوان و هراز پرهیز کنند چرا که احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در این جاده وجود دارد.

بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی مازندران وضعیت جوی این استان در روز شنبه چهاردهم بهمن‌ماه مناطق شرقی استان : ابری همراه با احتمال بارش پراکنده (در ارتفاعات مه آلود با احتمال بارش پراکنده برف)، بتدریج با کاهش ابر و افزایش نسبی دما و در مناطق مرکزی و غربی استان : صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود.

همچنین هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد: روزهایی یک‌شنبه و دو‌شنبه آسمان استان صاف تا نیمه ابری با افزایش تدریجی دما و در ارتفاعات با وزش باد گاهی نسبتا شدید همراه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز