خبرگزاری کار ایران

در دهه فجر؛

29 پروژه عمرانی آب آشامیدنی در قزوین افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۰۰۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، ۲۹ پروژه عمرانی آب آشامیدنی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، داراب بیرنوندی با اعلام این مطلب افزود: از تعداد یاد شده ۱۹ پروژه در حوزه روستایی و ۱۰ پروژه در حوزه شهری اجرا و برای آن اعتباری معادل ۱۷۹ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تصریح کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور، ۳۳ هزار و ۳۹۶ نفر تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب قرار می‌گیرند.

وی در تشریح عملیات عمرانی صورت گرفته اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در دهه مبارکه فجر امسال و در شرایط سخت اقتصادی و تحریمی کشور پروژه‌های متنوعی اعم از 4 باب مخزن با حجم ۱۲۰۰ مترمکعب، ۵۰ کیلومتر توسعه، اصلاح خط انتقال و شبکه آب و فاضلاب، حفر و تجهیز ۹ حلقه چاه و 4 دهنه بهسازی چشمه با ظرفیت آبدهی ۱۲۶ لیتر در ثانیه و نیز یک باب ایستگاه پمپاژ را به بهره‌برداری خواهد رساند.

این مسئول افزود: یکی از پروژه‌های شاخص افتتاحی، بهره‌برداری از اولین تصفیه خانه فاضلاب مکانیکال (به روش لجن فعال) در بخش روستایی در روستای نیکویه از توابع شهرستان تاکستان است که با هزینه‌ای معادل ۵۰ میلیارد تومان انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز