خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان خبر داد:

بهره برداری از تصفیه خانه بزرگ گیلان در اسفند ماه سالجاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۸۶۷

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان تصفیه خانه بزرگ گیلان را یکی از مهم ترین پروژه های استان عنوان کرد و گفت: این پروژه با همکاری بخش خصوصی اجرایی شده و در اسفند ماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از رشت،سید محسن حسینی با بیان اینکه ۴۱ پروژه آب و فاضلاب دهه فجر امسال در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: مبلغ سرمایه گذاری شده در این پروژه‌ها ۵۹۸ میلیارد تومان است که شاخص بهره مندی در بخش شهری استان را حدود یک صدم درصد افزایش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ادامه داد: مجموعه پروژه‌هایی که در طول سال در حوزه آب و فاضلاب روستاهای گیلان انجام می‌شود در مجموع دو درصد شاخص بهره‌مندی را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به طرح‌های نیمه تمام حوزه آب و فاضلاب استان گیلان، ادامه داد: در بخش فاضلاب ۱۱ طرح در مرکز شهرستان رشت و شش طرح نیز در بخش آب داریم که هنوز تکمیل نشده‌اند.

حسینی با بیان اینکه بزرگترین پروژه بخش خصوصی در گیلان مربوط به تصفیه خانه بزرگ استان است، عنوان کرد: این قرارداد هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد که در هفته سوم اسفند به طور رسمی افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با بیان اینکه قرارداد بی ا تی برای روستاهای شمال آستانه اشرفیه را در دستور کار داریم، گفت: طرح‌های آب شیرین کن غرب انزلی، تکمیل بخشی از فاضلاب غازیان و تعویض ۲۸ هزار کنتور در سطح استان از دیگر پروژه‌های بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و ۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در گیلان داریم که برای تأمین آب آنها برنامه ریزی شده است، اضافه کرد: تا کنون هزار و ۷۱۲ روستای استان تحت پوشش قرار گرفته و از خدمات آب آشامیدنی استفاده می‌کنند.

حسینی به ۲۶ هزار کیلومتر شبکه توزیع در استان گیلان اشاره و تصریح کرد: در این سازمان به صورت پیوسته میزان هدر رفت آب را اندازه گیری می‌کنیم و امسال نیز طی دو مرحله برای رفع نشت خطوط انتقال اقدام کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز