خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی اصلاح و توسعه شبکه آب تالش از اعتبارات تبصر3

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۳۰۹

مدیرعامل آبفای گیلان از آغاز عملیات اجرایی اصلاح و توسعه شبکه آب تالش از اعتبارات تبصر3 خبر داد.

به گزارش ایلنا از تالش، با حضور سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان، مهدوی فرماندار و شکری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی عملیات اجرایی توسعه و اصلاح شبکه آب این شهر آغاز شد.

مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تشکر ازاعضاء شورای شهر تالش در تصویب تبصره 3 گفت: پروژه اجرای عملیات اصلاح و توسعه شهر تالش که از محل منابع داخلی شرکت (تبصره 3) انجام خواهد شد،ضمن استانداردسازی50 فقره انشعاب مشترکین مشکل تامین فشار 3000خانوار ساکن در این منطقه را مرتفع خواهد کرد.

حسینی با اعلام این نکته که می‌توان آثار و برکات اجرای تبصره 3 را در شهرها با اجرای چنین پروژه هایی مشاهده کرد، اظهار داشت: این پروژه 1230 متر طول و 1370 میلیون ریال هزینه در برخواهد داشت که تلاش خواهد شد تا دهه فجر 1396 به بهره برداری برسد.

 مهدوی فرماندار تالش نیز ضمن تشکر از حضور مدیرعامل آبفای گیلان گفت: اجرای چنین پروژه هایی باعث می شود تا مردم از هزینه کردهای تبصره 3 مطلع باشند و از اینکه در تسریع عملیات اجرایی که نفع آنها به خودشان برمی گردد رضایتمندی داشته باشند.

شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و اسالم نیز در سخنانی ضمن تشکر از جدیت و تلاش مدیرعامل آبفای گیلان گفت: این حرکت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان که همه پروژه های تبصره 3 را با برنامه و شفاف در اختیار مردم قرار می دهد ستودنی است و موجب اعتماد بیشتر مردم به خدمتگزاران‌شان خواهد شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز