خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان:

۵۰ نفر در کاشان و آران و بیدگل نامزد انتخابات مجلس شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۴۳۲

فرماندار کاشان با اشاره به تأیید صلاحیت سه نامزد دیگر حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل، گفت: شمار نامزدهای این حوزه انتخابی به ۵۰ نفر رسید.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدشریف زارعی اظهار داشت: در آخرین بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی حوزه کاشان و آران و بیدگل، صلاحیت سه نامزد دیگر این حوزه انتخاباتی تأیید و وارد عرصه انتخاباتی شدند.

وی با بیان اینکه کار انتخابات در این شهرستان از ۱۵ مرداد سال جاری آغاز شد، ابراز داشت: پیش‌ثبت‌نام‌ها برای اولین بار به صورت الکترونیک انجام شد و ۲۷۹ نفر متقاضی شدند و ۳۰ نفر از معتمدین کاشان به عنوان هیئت اجرایی نامزد شدند.

فرماندار کاشان با اشاره به حضور افراد مختلف و اقشار گوناگون در هیئت اجرایی افزود: هشت نفر از بین این افراد پس از رأی‌گیری انتخاب شدند و با حضور دادستان، رئیس ثبت احوال و سایر اعضا انجام شد و ۱۳۱ نفر ثبت‌نام نهایی کردند و پس از آن صلاحیت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

زارعی به بررسی صلاحیت‌ها از سوی مراجع پنج‌گانه اشاره و خاطرنشان کرد: تک به تک متقاضیان مورد بررسی قرار گرفتند و ۱۹ نفر در این حین انصراف دادند، ۸۰ نفر تأیید شدند و دو نفر عدم احراز و ۳۰ نفر عدم تأیید شدند به نحوی که در کاشان در مجموع عدم تأیید و عدم احراز به ۲۶ درصد رسیده که از آمار استان اصفهان پایین‌تر است.

وی گفت: افراد تأیید شده پس از معرفی به مرکز استان اصفهان مورد بررسی قرار گرفتند و از میان ۸۰ نفر ۴۷ نفر تأیید شدند و متقاضیان می‌توانند عدم تأیید و عدم احراز اعلامی خود را ثبت اعتراض کنند.

فرماندار کاشان افزود: با تأیید صلاحیت افراد جدید تعداد نامزدان حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل به ۵۰ نفر رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز