خبرگزاری کار ایران

حضور ۳۵۰ گروه موسیقی در جشنواره شمس و مولانا

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۲۱۲

شهردار خوی از حضور ۳۵۰گروه موسیقی در جشنواره شمس و مولانای امسال خبر داد و‌گفت: امسال شاهد مشارکت ۲۴ درصدی شرکت کنندگان در این جشنواره هستیم.

به گزارش ابلنا، حسن نصراله پور با اشاره‌ به برگزاری ششمین جشنواره شمس و مولانا در خوی گفت: در سال گذشته تعداد ۲۸۱ گروه و امسال نیز ۳۵۰ گروه در ششمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا ثبت نام کرده‌اند که افزایش ۲۴ درصدی را شاهد هستیم.

وی ضمن تشریح اقدامات عمرانی شهرداری خوی اضافه کرد: شهرداری خوی در کنار فعالیت های عمرانی در دو و نیم سال گذشته بودجه خود را متحول کرده و با وجود کرونا و زلزله افزایش بی سابقه ای و چشم گیری را شاهد هستیم و نیز مسیرگشایی های متعدد و بی سابقه در ۲۰ سال اخیر را در سطح شهر بویژه در بافت تاریخی و فرسوده و کمربندی شهید سلیمانی داشتیم.

شهردار خوی اظهار داشت: علاوه بر اینکه پروژه‌ فاخر کمربندی شهید سلیمانی نیز امسال افتتاح خواهد شد همچنین نهضت آسفالت با تامین قیر رایگان در سالهای اخیر صورت گرفته که در نوع خود بی سابقه بود.

نصراله پور تاکید کرد: در عرصه فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری دو ویژه برنامه ارزشمند با باقیان و فرزند خوی را طی سال جاری برگزار کرد که استقبال بسیار خویی از سوی اهالی مختلف شهر خوی، صنوف مختلف، اهالی دانشگاه و رزمندگان دوران دفاع مقدس قرار گرفته و جزو فعالیت های شاخصی هستند جزو پروژه های ماندگار فرهنگی مذهبی شهرداری خوی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز