خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اتحاد ملت قزوین در گفت‌وگو با ایلنا:

حامیان حضور پرشور روشن کنند با این انتخابات قرار است چه مشکلی را از مردم حل می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۶۱۰

انتخابات و مجالس واقعی نداریم

دبیر حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شعبه استان قزوین گفت: همه آن‌هایی که امروز دنبال مشارکت پررونق هستند باید روشن کنند که با این انتخابات تصمیم دارند چه مشکلی از مشکلات مردم را حل کنند.

یوسف کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره اینکه آیا انتخابات می‌تواند در وضعیت کشور تغییر ایجاد کرده و شرایط مختلف ازجمله اقتصاد را بهبود بخشد، گفت: قطعا یک انتخابات واقعی که متشکل از کاندیداهای آزاده، مستقل و توانمند با انتخاب اکثریت مردم باشد، می‌تواند منشا اثر در حوزه‌های مختلف ازجمله عرصه اقتصادی کشور باشد.

کرمی در پاسخ به این پرسش که مردم تا چه حد در تعیین سرنوشت خود با حضور در انتخابات و انتخاب بهترین گزینه‌ها تاثیرگذار هستند، عنوان کرد: انتخابات فی نفسه دارای ارزش نیست، بلکه تنها فرآیندی است که نتیجه آن به تشکیل مجلس منجر می‌شود، ما در کشور در خصوص تقنین قوانین با مراکز متعدد قانون‌گذاری مواجه هستیم که مهمترین آن تصمیمات سران سه قوه است.

دبیر حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شعبه استان قزوین درباره تشویق مردم برای حضور و سرنوشت میزان مشارکت در این انتخابات اظهار کرد: همه آن‌هایی که امروز دنبال مشارکت پررونق هستند باید قبل از انتخابات وضعیت دو مسئله مهم را برای جامعه روشن کنند. نکته نخست که باید روشن شود این است که وضعیت موجود کشور حاصل چه سیاست‌های غلط و سهم هر کدام و مقصرین اصلی آن در کشور چه کسانی هستند و دومین نکته پاسخ به این است که دنبال حل چه مشکلاتی از مردم هستند.

کرمی یادآور شد: بنظرم پاسخ واقعی و صادقانه به این دو سوال را می‌توان پیش فرض اصلی انتخابات در شرایط فعلی دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز