خبرگزاری کار ایران

در جلسه اعضای هیأت مدیره؛

مدیر خانه مطبوعات استان قزوین انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۱۶۶

جلسه اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین برای تعیین مدیر خانه این تشکل صنفی برگزار و بعد از رای گیری، اسمعیل معصومی با حداکثر آرا به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان قزوین انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان قزوین، سومین جلسه اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین برای تعیین مدیر خانه صبح امروز با حضور اعضای هیات مدیره و بازرسان برگزار شد.

در ابندای جلسه سید مصطفی جعفری، رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان از ثبت نام 5 نامزد برای تصدی مدیر خانه خبر داد و اظهار داشت: آقایان احمد خورگامی، احد چگینی، اسماعیل بخشی و اسمعیل معصومی و خانم عاطفه مشایخ موینی برای پذیرش مسئولیت خانه اعلام آمادگی کردند که در ادامه کار آقایان احد چگینی و اسمعیل معصومی برنامه های خود را برای مدیریت خانه ارائه دادند و آقای خورگامی نیز بعد از حضور در جلسه هیات مدیره انصراف خود را اعلام کرد.

همچنین دو داوطلب دیگر هم انصراف دادند.

در ادامه برای دو نفر از داوطلبان (احد چگینی و اسمعیل معصومی) رای گیری به عمل آمد و پس از رای‌گیری اسمعیل معصومی با 6 رای به‌ عنوان مدیر خانه مطبوعات استان قزوین به مدت سه سال انتخاب شد.

مسعود میرزاپور معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به عنوان نماینده این اداره کل در جلسه حضور داشت.

بر اساس این گزارش، معصومی مدیر روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین و عضو شورای مرکزی روابط عمومی‌های استان از مدیران فعال روابط عمومی‌های دستگاه‎‌های اجرایی است که با تجربه و سابقه کار خبری سال‌هاست که ارتباط نزدیک و صمیمانه‌ای با اصحاب رسانه این استان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز