خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس مجلس؛

با جدیت پیگیر مطالبات پرستاران هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۸۵۴

نائب رئیس مجلس گفت: با جدیت پیگیر مطالبات گروه پرستاری شامل پرداخت تعرفه، کارانه و اضافه کار هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، عبدالرضا مصری در جمع نمایندگان پرستاران در ساختمان نظام پرستاری کرمانشاه، با بیان اینکه بسیار خوشحالم که امروز فرصت پیدا کردم در کنار نمایندگان پرستاری حضور داشته باشم گفت: بیمار وقتی به بیمارستان می رود، از بدو ورود تا هنگام ترخیص با پرستاران در ارتباط است و بار سنگین نظام سلامت بر دوش شما عزیزان است.

وی حل مشکل اساسی پرستاری را نظام مند شدن نحوه پرداختی ها به کادر درمان دانست و گفت: پیگیر جذب منابع برای دانشگاه علوم پزشکی بوده و خواهیم بود و در این راستا با بیمه ها جهت پرداختی ها جلسه برگزار کرده‌ایم.

مصری با اشاره به اینکه لزوم کار همه مسئولین، پاسخگویی و برخورد صحیح با پرسنل است عنوان کرد: ما آماده دریافت هرگونه شکایات، پیشنهادات، پیگیری مطالبات و خواسته های پرستاران هستیم که با برگزاری جلساتی به آن مشکلات رسیدگی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در سطح کشوری با جدیت به دنبال معوقات پرستاران هستیم اظهار داشت: در این راستا  تصویب فوق العاده خاص با رای دو سوم نمایندگان در صحن علنی انجام خواهد شد.

نائب رئیس مجلس افزود: فعلا ضریبی توسط وزارت بهداشت اعلام نشده است و ضریبی باید اعمال شود که متناسب با جایگاه و سختی کار پرستاری باشد.

مصری تاکید کرد: پی گیری حق منطقه جنگی بازنشستگان، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، تصحیح فرمول محاسبه مبلغ اضافه کار، امنیت پرستاران در بیمارستان ها و فوریت های پزشکی، خصوصا پرستارانی که بیشتر در ارتباط با بیماران هستند، از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین یادآور شد باید شرایطی را ایجاد کنیم که بیماران در استان کرمانشاه درمان شوند که برای رفتن به استان های دیگر دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز