خبرگزاری کار ایران

شهردار محمدیه:

سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی از اولویت‌های مدیریت شهری محمدیه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۹۴۳

شهردار محمدیه گفت: سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های عمرانی، از مهم‌ترین اولویت‌های این مجموعه است که با دقت، سرعت و کیفیت همراه خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محمد پیری با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی گفت: از همان ابتدا تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره به دلیل مطالبات به‌ حق مردم و عدم آسیب به سرمایه مردم را در دستور کار قرار دادیم.

شهردار محمدیه خدمت‌گزاری به شهروندان را فرصت مغتنمی دانست که باید در راستای امیدآفرینی، تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها تبیین و روشنگری شود و به اطلاع مردم برسد.

شهردار محمدیه اظهار کرد: تاکنون توانسته‌ایم ۴۰ پروژه بزرگ و کوچک را با هدف توسعه و پیشرفت شهری، خدمت بهینه و رفاه شهروندان به مرحله اجرا و بهره‌برداری برسانیم.

پیری با تأکید بر اینکه در این مدت با حمایت اعضای شورای شهر اقدامات و پروژه‌های ارزنده و شایسته‌ای به مرحله اجرا و به بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: اجرای ۵۰ هزار تن روکش آسفالت، بازپیرایی مزار شهدای گمنام محمدیه، احداث ایستگاه دوم آتش‌نشانی در مهرگان، تسریع در اجرای پروژه پارک ۱۱ هکتاری شهر محمدیه، احداث پارکینگ درون شهری در مهرگان، احداث پارک ساحلی ۸ هکتاری و مسیر سلامت در مهرگان، ساخت بیش از ۱۱۰ مجتمع تجاری در پارکینگ مهرگان، بازپیرایی پارک‌ها، اجرای دیوارنگاره‌ها احداث پارک سوار در محمدیه، خرید ۱۰ دستگاه اتوبوس و ۷ دستگاه ون تاکسی، رایگان کردن اتوبوس‌ها، احداث بلوار شهید بابایی، احداث میدان جمهوری و ده‌ها پروژه عمرانی دیگر نتیجه تلاش، پشتکار و همت مجموعه مدیریت شهری در این مدت بوده است.

شهردار محمدیه در ادامه از بازپیرایی المان طاووس و نورپردازی‌های سطح شهر، اجرای لوله‌گذاری انهار سطح شهر، محصور کردن پارک‌ها‌ و کانال آب مهرگان در راستای ارتقای کیفیت زندگی نیز خبر داد و گفت: احداث دو چمن مصنوعی فوتبال در کمتر از ۶ ماه، احداث رختکن ورزشی و اصلاح هندسی معابر و طرح‌های متعدد ایمنی و ترافیکی در شهر با هدف روان‌سازی جریان ترافیک، تسهیل عبور و مرور، ایمن‌سازی معابر، سهولت در تردد وسایل نقلیه و شهروندان و بهبود کیفیت شهری از جمله پروژه‌های مهم دیگری بوده که در این دوره اجرا شده است.

وی از راه اندازی مجتمع تجاری بیتا کیش، هایپر و تالار شهرداری خبر داد و گفت: راه‌اندازی پروژه‌های مذکور را در راستای توسعه درآمد پایدار است.

شهردار محمدیه با اشاره به پیگیری شورا و شهرداری جهت راه‌اندازی مجتمع تجاری تفریحی مروارید افزود: این مطالبه به‌ حق شهروندان بالاخص مالکین و خریدارانی است که چندین سال در انتظار راه‌اندازی این مجتمع هستند و با برگزاری چندین جلسه با مدیران در صدد احیای مجتمع مذکور به جهت حل آن هستیم که به زودی خبرهای خوبی را به شهروندان خواهیم داد.

پیری به پیگیری مدیریت شهری به جهت احداث ورودی از جاده قدیم به مناطق ۴ و ۵ محمدیه اشاره کرد و گفت: به جهت رونق کسب و کار و کاهش ورود به محمدیه از پل خلیج فارس بر اجرای این پروژه مصمم هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز