خبرگزاری کار ایران

معاون اداری پیشخوان ملی عنوان کرد؛

فراهم کردن بستر مناسب برای کسب‌وکارها با سامانه ملی ثبت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۵۱۸

معاون اداری پیشخوان ملی از ارائه خدمات مشاوره‌ای در بستر «ملی ثبت»، سامانه ثبت شرکت آنلاین، سخن گفت.

به گزارش ایلنا، مجتبی فرجی‌نژاد  در خصوص کارکرد سامانه «ملی ثبت» که از سامانه‌های فعال مگا اپلیکیشن پیشخوان ملی محسوب می‌شود، گفت: در سامانه ملی ثبت، امکان انجام امور ثبتی و تغییرات شرکتی وجود دارد.

وی افزود: سامانه «ملی ثبت»، با ارائه خدماتی چون ثبت شرکت، انتشار آگهی‌های تغییرات شرکت در روزنامه‌های معتبر، مدیریت امور مالیاتی، ثبت برند، لوگو، اختراع و طرح صنعتی، امور کارت بازرگانی و همچنین ارائه مشاوره تخصصی از طریق کارشناسان با تجربه پیشخوان ملی، به کسب‌وکارها امکان می‌دهد که از مراحل مختلف ایجاد، تغییر و توسعه شرکت‌ها بهره‌مند شوند. این سامانه آسودگی خاطر زیادی را برای کسب‌وکارها فراهم کرده و تضمین می‌کند که خدمات ملی ثبت از مراحل ابتدایی تا پایانی توسط متخصصان ما به‌طور کامل و به‌روز ارائه می‌شود.

معاون اداری پیشخوان ملی خاطرنشان کرد: زمانی که کاربر نسبت به ثبت شرکت اقدام می‌کند این امکان را دریافت می‌کند که به طور قانونی به تمامی جنبه‌های فعالیت‌ شرکت خود از جمله فعالیت‌های اجرایی، حقوقی و مالی را پیگیری نماید. بدین وسیله کاربران اطمینان می‌یابند که همه جوانب حیاتی شرکت آن‌ها به‌طور دقیق و مطمئن ثبت و پایش می‌شود.

فرجی‌نژاد ادامه داد: کاربر با ثبت شرکت این امکان را خواهد داشت تا کد کارگاهی دریافت کرده و تمام پرسنل و کارمندان خود را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهد. 

وی اظهار داشت: فرآیند ثبت شرکت نه تنها به ایجاد یک هویت حقوقی معتبر کمک می‌کند بلکه اعتبار و اعتماد مشتریان را به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای ارتقا می‌بخشد. با داشتن یک برند رسمی و ثبت شده، مشتریان به راحتی به این شرکت اعتماد کرده و برای خرید محصولات یا دریافت خدمات از شرکت اقدام می‌کنند. این اطمینان و اعتماد مشتریان، در گام اولیه به گسترش فعالیت‌های شرکت منجر می‌شود و برای حضور مؤثر شرکت در بازارهای مختلف بسیار ارزشمند و اثرگذار خواهد بود.

معاون اداری پیشخوان ملی افزود: فرآیند ثبت شرکت به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا در یک بستر رسمی و معتبر ظاهر شوند و در محیط کسب و کار به راحتی شناخته شوند. این اعتبار به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که خود به خود رشد کرده و در بازارهای مختلف، به ویژه در سطح ملی و بین‌المللی، حضور فعالی داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین، ثبت شرکت مسیری را برای جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری‌های مستقیم و غیرمستقیم فراهم می‌کند، به‌عنوان مثال اگر به ساختار پلتفرم سکوی تامین مالی جمعی آنلاین ملی سرمایه نگاه کنید متوجه می‌شوید که سرمایه‌گذاران بیشتر به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی شرکت‌هایی هستند که به‌طور رسمی به ثبت رسیده‌اند. این موارد نه تنها به توسعه شرکت کمک می‌کنند بلکه در سطح کلان‌تر نیز سهمی در رشد اقتصادی دارند.

به گفته فرجی‌نژاد، مرکز «ملی‌ثبت» به واسطه دارا بودن یک تیم مجرب و متخصص از مشاوران، کارشناسان و وکلای پایه یک دادگستری با تجربه حقوقی، به عنوان بزرگترین مؤسسه ثبتی و حقوقی تلقی می‌شود؛ این مؤسسه از لحظه شروع فرآیند ثبت شرکت تا لحظه خاتمه آن، با همراهی و راهنمایی مستمر، کاربران را در تمامی مراحل تدوین و ثبت شرکت‌ همراهی می‌کند. این نهاد، از دیدگاه فرجی‌نژاد، یک دادگستری بزرگ با ارائه خدمات حقوقی و ثبتی گسترده است که در تمامی جنبه‌های ثبت شرکت از پیشنهاد مشاوره تا ارائه خدمات حقوقی، به کاربران خدمات می‌دهد.

وی اعلام کرد: خدمات مشاوره نخستین ثبت به صورت کاملا رایگان توسط کادر مشاورین با تجربه در این زمینه انجام می‌شود؛ در کنار این موارد چنانچه کاربران به دیگر خدمات اداری و اینترنتی غیر حضوری نیاز داشته باشند با مراجعه به کافی نت آنلاین ملی یار می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان، کارهای اینترنتی خود را پیگیری کنند.

معاون اداری پیشخوان ملی تاکید کرد: این امر به کاربر متقاضی کمک می‌کند در راه‌اندازی شرکت، از همان ابتدا مسائل را حقوقی پیش ببرد تا از مشکلات و چالش‌های آینده پیشگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز