خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان خواستار شد:

کلینیک کسب و کار باید دراطاق بازرگانی کاشان راه‌اندازی شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۹۰

با توجه به اینکه صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران کاشانی به دلیل گرفتاری‌های کاری آشنایی کامل با قوانین تجارت، تامین اجتماعی، دارایی و قوانینی که می تواند به آنها کمک کند، ندارند، وجود کلینیک کسب وکار مشاوره‌ای می تواند بخشی از مشکلات آنها را برطرف کند.

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: با توجه به اینکه صاحبان صنایع و سرمایه گذاران کاشانی به دلیل گرفتاری‌های کاری آشنایی کامل با قوانین تجارت، تامین اجتماعی، دارایی و قوانینی که می‌تواند به آن‌ها کمک کند، ندارند، وجود کلینیک کسب و کارمشاوره‌ای می‌تواند بخشی از مشکلات آن‌ها را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «ابوالفضل صدرائیه»، معاون استاندار و فرماندار کاشان، ظهر شنبه، دوم اسفند، در مراسم افتتاح اطاق بازرگانی کاشان گفت: وقتی که یک کار‌شناس و یک کارگر نگاهش این است که حقوقش از چاه نفت تامین می‌شود و بیش از این نمی‌توان توقع داشت.

وی درون زایی متناسب با تولید ملی و نگاه برون زایی در صادرات را از اصول مهم اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و گفت: توجه به استعدادهای ذاتی هرمنطقه می‌تواند کمک بزرگی در بخش اقتصاد باشد.

صدرائیه ازمنطقه کاشان بزرگ(آران و بیدگل نطنز و بادورد) به عنوان قطب اول فرش ماشینی کشور و سومین تولید کننده فرش ماشینی دنیا عنوان کرد و گفت: برند فرش دستباف کاشان که به عنوان یک میراثمعنوی به ثبثیونسکو رسیده با گردش مالی سالیانه ۲ میلیارد ریال ارزآوری هویت و استعداد ذاتی کاشان را می‌رساند.

وی به استعداد‌های ذاتی سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و یاد آوری کرد: همانطور که محلات و نیم ور استعداد در حوزه سنگ را دارند، لذا اگر به استعدادهای ذاتی هر منطقه متناسب با سرمایه گذاری‌هایی که شده توجه کنیم قطعا می‌توانیم یک باز خورد بسیار مناسبی در اقتصاد مقاومتی با یک سرمایه گذاری مطمئنی در بخش صادرات را داشته باشیم.

فرماندار کاشان با تاکید براینکه ایجاد کلینیک کسب و کارباید دراطاق بازرگانی کاشان راه اندازی شود، گفت: با توجه به اینکه صاحبان صنایع و سرمایه گذاران کاشانی به دلیل گرفتاری‌های کاری آشنایی کامل با قوانین تجارت، تامین اجتماعی، دارایی و قوانینی که می‌تواند به آن‌ها کمک کند ندارند، وجود کلینیک کسب و کارمشاوره‌ای می‌تواند بخشی از مشکلات آن‌ها را برطرف کند.

وی ضمن تشکر و قدرانی از دست اندرکاران احداثساختمان جدید اطاق بازرگانی کاشان گفت: با توجه به اینکه اطاق بازرگانی کاشان بیش از ۱۳۰ سال قدمت دارد امیدواریم با افتتاح ساختمان جدید شاهد فعالیت‌های روز افزون این اطاق در راستای سیاست‌های مدنظر مقام معظم رهبری و رفع مشکل معیشت مردم کاشان باشیم.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان تصریح کرد: با توجه به اینکه وجود بیش از ۵۰هزارواحد تولیدی و صنعتی معیشت بیش از ۳۰۰ هزار نفر را دراین شهرستان تامین می‌کنندباید قدردان فعالان دراین عرصه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز