خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

وضعیت بازسازی بافت فرسوده و نخاله در کرمانشاه نیازمندساماندهی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۰۳۹

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری باید پویا و فعال باشد، گفت: وضعیت بازسازی بافت فرسوده و نخاله در کرمانشاه نیازمند ساماندهی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه،  محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه  در آئین افتتاح بلوار جدید «ملاحسینی» شهر کرمانشاه واقع در انتهای شهرک سجادیه بلوار  شهید دایی‌پور وروری آرامستان بهشت زهرا، اظهار کرد: شهر کرمانشاه به تلاش و جدیت بسیار برای خدمت رسانی نیازمند است و هر اقدامی در این زمینه می‌تواند یک حرکتی برای رسیدن به کرمانشاهی زیباتر باشد.

وی افزود: در زندگی شهری عدالت در برخورداری و دریافت خدمات باید جز اهداف ما باشد و در اطراف شهر کرمانشاه هنوز مناطقی وجود دارد که نسبت به سایر قسمت‌ها برخورداری کمتری دارند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تمرکز بر این مسئله و ایجاد مقدمات لازم برای بهره‌مندی همشهریان از خدمات بهتر جز اولویت‌های کاری است.

وی عنوان کرد: در تلاش هستیم که به زودی شاهد افتتاح مجموع اقدامات ساماندهی بازیافت باشیم.

صحرایی بیان کرد: مسئله ساخت و ساز یک مطلوبیت در زندگی شخصی امروز دارد و در شهر کرمانشاه به بازسازی ساختمان‌ها و اماکن خیلی نیاز داریم و در حال تشویق هستیم که همشهریان با مجموع مشوق‌های موجود بافت فرسوده را به زودی بازسازی کنند.

وی افزود: نخاله امروز در شهر کرمانشاه نا به سامانی دیگری را رقم زده که با طراحی انجام شده محل مناسبی را برای رسیدگی به آن در نظر گرفته شد امیدواریم که این ۲ مسئله مهم به زودی به زیباتر شدن و ساماندهی بهتر شهر کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز