خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان خبر داد؛

بهره‌برداری ۶ پروژه آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۰۲۵

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، اظهار داشت: تا کنون 6 پروژه آموزشی ویژه دانش آموزان استثنائی به بهره‌برداری رسیده است که ۳ پروژه آن مربوط به سفر ریاست جمهوری خواهد بود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی باوقار زعیمی با اشاره به اینکه نگاه مجموعه نوسازی مدارس به فضاهای آموزشی استثنایی، یک نگاه عمیق و تخصصی در زمینه ساخت و تجهیز است، اظهار داشت: تا کنون 6 پروژه آموزشی ویژه دانش آموزان استثنائی به بهره‌برداری رسیده است که ۳ پروژه آن مربوط به سفر ریاست جمهوری خواهد بود.

وی همچنین با بیان اینکه دانش آموزان استثنائی همانند سایر دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و نقش مهمی در پیشرفت و تعالی کشور دارند، افزود: دانش آموزان با نیازهای ویژه قطعا در رشد و تعالی جامعه سهیم هستند و بها دادن به مقوله تعلیم و تربیت آنان در فضاهای آموزشی استاندارد و مطابق با نیازهای ویژه بسیار مهم است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان ادامه داد: ۶ پروژه آموزشی ویژه دانش آموزان استثنائی در قالب ۲۱ کلاس درس با زیربنایی بالغ بر ۹۹۳ مترمربع و اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در این استان به بهره برداری رسیده است.

باوقار تصریح کرد: هم اکنون ۹ پروژه آموزشی ویژه دانش آموزان استثنائی در قالب ۳۲ کلاس درس نیز با زیربنایی بالغ بر یک هزار و ۲۵۸ مترمربع در استان در حال اجرا است.

به گفته وی، مجموعه نوسازی مدارس با توجه به گروه هدف استانداردهای مناسب را مدنظر داشته و سیاست‌های خاصی را در حوزه ساخت‌وساز مدارس به لحاظ فضای فیزیکی و تجهیزات مدنظر برای این دانش آموزان در نظر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز