خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل خبر داد؛

آغاز احداث مدرسه ۶ کلاسه در روستای ویرثق نیر با اعتبار 60 میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۱۵۱

در مراسمی با حضور صدیف بدری نماینده اردبیل، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، امام جمعه و فرماندار نیر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی احداث مدرسه ۶ کلاسه در روستای ویرثق نیر آغاز شد.

به گزارش ایلنا، دولت لطفی مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل در این مراسم عنوان کرد: ما در شهرستان نیر تعداد ۱۰ باب پروژه مدرسه سازی در دست احداث و یا در حال آغاز احداث داریم که برای این پروژه ها ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار ملی در نظر گرفته شده است؛ علاوه بر این، مبلغ 5 میلیارد ریال دیگر نیز برای استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس این منطقه در نظر گرفته شده است.

لطفی افزود: به غیر از پنج باب مدرسه با ۱۸ کلاس درس که از بخاری گازی استفاده می‌کنند، مابقی مدارس شهرستان از نظر سیستم گرمایشی استاندارد هستند که برای این مدارس باقی مانده هم برنامه ریزی ضده که در سال ۱۴۰۱ مدرسه ای از لحاظ سیستم گرمایشی غیر استاندارد نباشد.

وی اظهار کرد: این مدرسه ای که امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم، مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای ۶۰۰ متر مربع است که با مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اعتبار احداث خواهد شد که ۵۰ درصد اعتبار آن تخصیص یافته است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز