خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان البرز:

طرح کانون یاری‌گران زندگی در البرز نیازمند بومی سازی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۸۹۶

فرماندار شهرستان البرز گفت: طرح کانون یاری‌گران زندگی، نیازمند بومی سازی است و اگر از افراد دغدغه‌مند و بومی هر محل استفاده نشود، صرفاً یک طرح ابلاغی ناکارآمد خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مصطفی غفوری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز گفت: باید از همه دستگاه‌ها جهت اهتمام در اجرای مصوبات شورا و همچنین کانون یاری‌گران زندگی در روستای حسن آباد کلج که با تبیین درست موضوع اعتیاد و ارائه راهکارهای پیشگیرانه، اقدامات مطلوبی را انجام داده‌اند، تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان البرز با اشاره به ضرورت بومی‌سازی طرح یاری‌گران عنوان کرد: خوشبختانه با رویکردی که اعضای کانون در سطح روستاهای شهرستان البرز، به ویژه حسن آباد کلج اتخاذ کرده‌اند، با حمایت و پشتیبانی‌های لازم دستگاه‌ها، نتایج قابل قبولی در راستای پیشگیری در حوزه اعتیاد به ارمغان می‌آورد.

غفوری بیان کرد: نیاز است که نیازسنجی‌های کانون‌های یاری‌گران زندگی در سطح روستاهای شهرستان البرز، در جلسه‌ای و با تعیین کارویژه‌های هدفمند، با حضور بهزیستی و دستگاه‌های مرتبط احصاء و اقدامات لازم، با استفاده از ظرفیت‌ و پشتیبانی دهیاری‌ها انجام شود.

وی اظهار کرد: پیدایش مواد مخدر متنوع، تحول این مواد از فرم‌های سنتی به اشکال گوناگون صنعتی یا فراصنعتی و گسترش آن از سوی دشمن به سمت جوانان کشور، با نفوذ و هجمه‌های فرهنگی صورت گرفته، باعث گمراهی و نا آگاهی آن‌ها می‌شود که اگر نسبت به این موضوعات دغدغه یا هوشیاری کاملی نداشته باشیم، باعث اضمحلال نظام اجتماعی جامعه ایرانی می‌شود و امنیت کشور را به مخاطره می‌اندازد.

غفوری تأکید کرد: در حوزه پیشگیری از مواد مخدر، حمایت و پشتیبانی از کانون یاری‌گران زندگی در اولویت قرار دارد و دستگاه‌ها نسبت به پیگیری و نیازسنجی‌های این کانون‌ها، در سطح شهرستان، اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز