خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه اداره‌ کل هواشناسی استان خبر داد؛

ورود برف و باران به استان مرکزی در روز پنجشنبه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۶۸۰

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی گفت: بررسی‌های فعلی حاکی از نفوذ یک سامانه بارشی از مناطق غرب و جنوب غرب کشور از روز چهارشنبه است و این سامانه در صورت نداشتن تغییر در الگوی نقشه‌ها، در روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی ساعات موجب بارش باران، برف و وزش باد در این استان می‌شود.

به گزارش ایلنا، رضا مرادی افزود: مطابق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی وضع هوا، به دلیل ادامه پایداری و سکون نسبی جو پتانسیل انباشت آلاینده‌های جوی در استان مرکزی تا فردا سه‌شنبه تداوم دارد که موجب کاهش کیفیت هوا در اراک و سایر مناطق صنعتی استان در برخی از ساعات می‌شود.

وی ادامه داد: از لحاظ دمایی بررسی‌ها نشان می‌دهد که در 2 روز آینده دمای هوا به ویژه دمای روزانه در استان مرکزی افزایش محسوسی پیدا می‌کند. همچنین از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده سرعت وزش باد در برخی از ساعات نسبتا شدید تا شدید در این استان پیش‌بینی شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی اظهار داشت: از ابتدای سال زراعی جاری که از بازه زمانی ابتدای مهر ماه سال جاری آغاز شده تاکنون، 26.1 میلیمتر بارندگی در استان به ثبت رسیده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز