خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت اراضی اصفهان:

۱۲ هزار مترمربع اراضی ملی در اصفهان رفع تصرف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۶۴۵

فرمانده یگان حفاظت اراضی اصفهان، از رفع تصرف از ۱۲ هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی استان در شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و فریدن در مجموع به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ امیرسعید باقری افزود: در روزهای اخیر از ۲ مورد تصرف اراضی ملی و دولتی در شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و فریدن شناسایی رفع تصرف شد.

وی ادامه داد: این اراضی شامل یک قطعه زمین به مساحت ۲ هزار مترمربع به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان شاهین شهر و میمه و یک قطعه زمین به مساحت ۱۰ هزار مترمربع به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان فریدن است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: سامانه ۱۶۵۶ بصورت شبانه‌روز برای دریافت اطلاعات مردمی در باره تصرف اراضی ملی و دولتی فعال است و مردم می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با این شماره یا ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت اراضی گزارش دهند.

وی با بیان اینکه اراضی تحت پوشش این یگان در گستره ۲۸ شهرستان و ۱۰۸ شهر واقع است، خاطرنشان کرد: برای حفاظت از این اراضی اقدامات پیشگیرانه در سه بخشِ(وضعی، اجتماعی، فرهنگی)، (بازدید و بازرسی از یگان‌های مستقر در شهرستان‌ها) و (آموزش) انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز