خبرگزاری کار ایران

فعالیت 18 گروه خط گرم در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۸۷۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از فعالیت 18گروه خط گرم در استان به منظور تعمیرات شبکه فشار متوسط به روش خط گرم و افزایش رضایت مندی مشترکان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا کریمی فرد، عملیات خط گرم را روشی مطمئن و موثر در جهت کاهش خسارت های ناشی از اعمال خاموشی های بی برنامه و برنامه‌ریزی شده، افزایش ایمنی و افزایش سطح رضایت‌مندی مشترکان عنوان کرد و بیان داشت: رویکرد تعمیرات به روش خط گرم، کاهش یا حذف خاموشی، تداوم نیرورسانی به صنایع، مراکز آموزشی و مصارف خانگی و تامین برق مطمئن و پایدار و در نتیجه رضایتمندی مشترکان بوده که در این راستا گروه های خط گرم راه اندازی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت ایجاد گروه‌های عملیات خط گرم از سال‌ها پیش در صنعت توزیع نیروی برق استان احساس می‌شد که خوشبختانه در سال‌های اخیر با توجه ویژه به این امر، توانسته ایم گام‌های ارزنده‌ای در این زمینه برداریم. کریمی فرد، اعتبار هزینه شده در سال جاری برای اجرای خط گرم را بالغ بر 222میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: این اعتبار در بخش‌های آموزش نیروی انسانی و تعمیرات شبکه هوایی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، تعویض30 دستگاه کات اوت فیوز، اصلاح 4505 جمپر، تعویض 3934 انواع مقره را از مهمترین فعالیت انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه تعمیرات توسط گروه های خط گرم عنوان کرد و بیان داشت: در همین مدت، قریب به 33259 مورد عیب در شبکه 20 کیلو ولت به روش گرم و بدون قطع برق در سطح استان رفع شدکه منجر به صرفه جویی 19708 مگاوات انرژی و تداوم برق رسانی به کارخانه ها، صنایع، مراکز آموزشی و عدم قطع برق مشترکان خانگی شده است.

این مقام مسئول، در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز دوره آموزشی ویژه خط گرم جهت سیمبانان مدیریت های توزیع نیروی برق شهرستان ها در مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان جهرم جهت پرورش و تربیت نیروی متخصص در این حوزه  از اول آذرماه خبر داد و افزود: بی تردید برگزاری چنین دوره های آموزشی می تواند در توانمند سازی و ارتقاء سطح دانش و مهارت گروه های خط گرم  و راه اندازی گروه های خط گرم جدید به منظور بهبود خدمت رسانی در شهرستان ها و در نهایت رضایت مندی مشترکان نقش مهمی داشته باشد.

کریمی فرد، ابراز امیدواری کرد با ظرفیت ایجاد شده در حوزه عملیات خط گرم و با تاکید بر رعایت ۱۰۰ درصدی اصول ایمنی و HSE ، شاهد بهبود شاخص انرژی توزیع نشده و خدمت رسانی شایسته و با کیفیت به مردم عزیز استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز