خبرگزاری کار ایران

امام جمعه گرگان:

جنایات کرمان باعث بصیرت و آگاهی بیشتر مردم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۶۱۳

امام جمعه گرگان گفت: جنایات کرمان باعث بصیرت و آگاهی بیشتر مردم می‌شود و به خوبی لمس می‌کنند که دوست و دشمن کیست.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در جمع مردم نمازگزار این شهر گفت: هدف اصلی دشمن از طراحی توطئه و انجام جنایاتی مانند عملیات تروریستی اخیر کرمان، ناامید و دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمنان از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کنند. به آشوب کشیدن کشور در پی کشته شدن یک دختر جوان نمونه این برنامه‌ریزی‌ها بود، که در این دسیسه موفق نشدند.

امام جمعه گرگان گفت: مهیا کردن شرایط کشور از سوی مسوولان به ویژه در انتخابات آتی، از راه‌های جلوگیری و مانع شدن دشمن برای رسیدن به اهدافش است.

وی بیان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا مردم در یک فضای رقابتی سالم و واقعی و در کمال امنیت، آرامش و آسایش حضوری پرشور و شعف در انتخابات اسفند ماه سال داشته باشند.

امام جمعه گرگان گفت: حوادث و جنایات اخیر در کشور‌های مختلف همچون به شهادت رساندن افسران و فرماندهان نظامی در سوریه، لبنان و همچنین عملیات انتحاری در کرمان ناشی از تحولات منطقه است.

وی افزود: زمانی آمریکا و متحدانش قلدر منطقه بودند، اما با ایجاد هسته‌ها و گروه‌های مقاومت در کشور‌های منطقه، آنان دیگر قدرت گذشته را ندارند.

آیت‌الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود درباره ممانعت از ورود کشتی‌های کمک‌رسان به رژیم صهیونسیتی توسط یمنی‌ها گفت: مردم این کشور در حالی که خود مشکلات زیادی دارند، مقابل جنایات این رژیم کودک‌کش می‌ایستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز