خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

نظارت بر جذب و هزینه کرد اعتبارات وظیفه ی اصلی ذیحسابان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۸۲۴

استاندار لرستان وظیفه اصلی ذیحسابان را به عنوان نماینده دولت نظارت بر جذب و هزینه کرد اعتبارات عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در بیست و یکمین جلسه ی ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی استان گفت: ذیحساب معمولاً شخص دوم یا سوم هر دستگاه اجرایی به شمار می‌آید و به عنوان نماینده دولت در کنار سایر وظایف تخصصی خود، نظارت بر جذب و هزینه کرد اعتبارات و مقررات مالی دستگاه را بر عهده دارد.

وی مسئولیت و ماموریت‌هایی که توسط آنان دنبال می‌شود را برای دستگاه های اجرایی بسیار مهم و حیاتی قلمداد و ابراز امیدواری کرد تا حد امکان مسائل مطرح شده را پیگیری و دغدغه‌های این قشر پرتلاش مرتفع شوند.

استاندار در ادامه با اشاره به حماسه ۹ دی و روز بصیرت،گفت:  بصیرت درک درست، به موقع و اقدام اساسی نسبت به وقایع پیرامون خود است.

زیویار ضمن گرامی‌داشت حماسه ۹ دی گفت: ملت بزرگ ایران در این روز با حضور حماسی  فتنه را کنار زد و در تداوم حرکت اصیل انقلاب اسلامی، برگ زرینی به تاریخ پر افتخار خود اضافه کرد.

 وی در پایان به موضوع اساسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم مشارکت و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در این زمینه پرداخت.

در ادامه این جلسه استاندار لرستان پای صحبت‌های ذی حسابان دستگاه‌های اجرایی استان نشست و  مشکلات کاری و دغدغه‌های مطرح شده را بررسی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز