خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان:

نقشه مهندسی فرهنگی استان ترسیم شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۱۵۲

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بر لزوم تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان در جهت هم‌افزایی و پرهیز از عملکرد جزیره‌ ای تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد مهدی نیازمند صبح پنجشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی و دومین جشنواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گیلان اظهار کرد: تقویت نگاه هم‌افزا، نقش به سزایی در جهت دهی به برنامه‌ها و بهره‌مند سازی جامعه از برکات حرکت‌های فرهنگی و هنری دارد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بر لزوم تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان در جهت هم‌افزایی و پرهیز از عملکرد جزیره‌ای تاکید کرد و افزود: لازمه کار فرهنگی ثمر بخش، هدف گذاری، برنامه‌ریزی و استمرار است.

نیازمند به فعالیت‌های کودک و نوجوان محور و جشنواره‌های کانون پرورش فکری اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه‌ها ابزاری برای انتقال مفاهیم مبتنی بر ارزش‌های ایرانی و اسلامی است و بر همین اساس نیز همراهی با این حرکت‌های فرهنگی ضرورت دارد.

وی بر اطلاع رسانی مناسب از سوی رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و توجه به پیوست‌های فرهنگی در طرح ریزی برنامه های دستگاه ها و گروه های مردم‌نهاد تاکید کرد و افزود: تاکید کرد و گفت: آگاه سازی و جلب نظر مخاطب پیش نیاز توفیق در اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری است.

نیازمند بر لزوم بستر سازی جهت تشریح جشنواره‌های هنرهای‌نمایشی و سرود کانون در شبکه استانی تاکید کرد و گفت: همراهی دستگاه‌ها طی برگزاری و مشارکت حداکثری در تولید محتوا و ارائه آثار در این بخش اهمیت دارد.

وی از رایزنی برای برگزاری آئین پایانی این رویدادها در مکانی شایسته و مناسب خبر داد و افزود: حمایت حداکثری متولیان حوزه فرهنگ استان برای دست یابی به اهداف برگزاری جشنواره‌های سرود و هنرهای نمایشی کانون حائز اهمیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز