خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین:

توجه صرف به سود شهرداری در اجرای پروژه‌ها قزوین را متضرر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۱۲۲

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین گفت: اگر تغییر رویکرد در امور سرمایه‌گذاری رخ ندهد، شهر متضرر خواهد شد، باید صرف انتفاع شهرداری از پروژه‌ها را کنار بگذاریم.

به گزارش ایلنا، ولی چگینی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری گفت: از ابتدای شورای ششم اعضای شورا در سخنان خود خواستار تسهیل در امور سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران و اعطای بسته‌های تشویقی شدند و لایحه ارایه بسته‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مشارکتی فرصت خوبی برای تحقق این مطالبات خواهد بود.

رئیس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین ادامه داد: ضرورت دارد در پروژه‌های سرمایه‌گذاری همیشه به دنبال انتفاع شهرداری نباشیم بلکه باید نفع شهر و شهروندان را در اجرای پروژه‌ها درنظر بگیریم؛ کاری که در برخی کلان شهرها مانند تبریز اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: باید انتفاع شهر و شهروندان را در اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در نظر بگیریم، همچنان که خیلی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در کلان شهرهایی مانند تبریز و مشهد در بازدیدی که به‌ اتفاق همکاران شورا داشتیم، دیدیم که آن‌ها چگونه در اغلب پروژه‌ها، جهت رفاه حال شهروندان در ایجاد یک خدمت به مردم حتی از منفعت شهرداری چشم پوشی کرده بودند.

چگینی با اشاره به تجربیات موفق کلان شهرها در خصوص بسته‌های تشویقی به سرمایه‌گذاران خاطر نشان کرد: درست در همین نقطه فرق بین شهرهای موفق و ما مشخص می‌شود و می‌بینیم یکی از عوامل مهم موفقیت در حوزه سرمایه‌گذاری در این شهرها عدم تنگ نظری و کم بینی نسبت به سرمایه‌گذار است و متاسفانه این مسئله امروز یکی آفت‌های فکری است که در شهر ما حکم فرما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز