خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز:

شیراز شهری بدون حاشیه برای سرمایه‌گذاری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۷۵۴

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز خطاب به سرمایه‌گذاران گفت: شیراز یک شهر بدون حاشیه برای سرمایه‌گذاری است.

 به گزارش ایلنا، حمیدرضا اسماعیلی در سومین نشست تخصصی سرمایه‌گذاری با موضوع «آسیب‌شناسی، بررسی چالش‌ها و راهکارهای توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز» گفت: طبق برنامه‌ریزی، هر شش‌ماه یک نشست تخصصی و هر سال یک همایش تخصصی سرمایه‌گذاری ملی باید برگزار کنیم که این سومین نشست تخصصی در سال جاری است و یک همایش ملی برگزار شده و دومین همایش را نیز اردیبهشت برگزار خواهیم کرد.

او افزود: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، دستیابی به راهکاری برای برنامه‌ریزی بهتر در حوزه سرمایه‌گذاری است، در همین ارتباط، طی لایحه‌ای که به شورای اسلامی شهر ارسال شد، در آن به برخی آسیب‌های این حوزه اشاره و برای رفع آن‌ها برنامه ارائه شده است. 
سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص دانش‌بنیان کردن فعالیت‌های سه سازمان در شهرداری شیراز بیان کرد: بحث اصلی، بررسی عمده مشکلات در حوزه سرمایه‌گذاری است.
به گفته او؛ عدم ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران و مدیران در زمینه حضور در پروژه‌های شهری یکی از این مسائل بوده که در این ارتباط یکی از مشکلات اساسی، وجود قوانین و مسائلی بوده که باعث کاهش مشارکت در این حوزه می‌شود‌.
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز ادامه داد: ما باید ببینیم چه موارد و امتیازاتی می‌توانیم در نظر بگیریم که سرمایه‌گذاران بیشتر در پروژه‌های شهری شرکت کنند.
اسماعیلی گفت: رفع موانع به‌عنوان‌ هدف اصلی ما و خروجی این جلسات است و به دنبال آن از حالت تئوری به مرحله اجرایی می رسیم. 
سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با بیان اینکه در حال حاضر قرارداد پارک آبی کامل شده و به زودی کار از سرگرفته می‌شود، افزود: در کنار آن، برای ساخت آکواریوم هم با طرف ترکیه‌ای به توافق رسیدیم و این پروژه نیز به‌زودی اجرا می‌شود. 
او در ارتباط با ساخت تله‌کابین و شهربازی اظهار کرد: این ۲ پروژه در دستور کار است و هم‌اکنون نیز ۲ سرمایه‌گذار بالقوه داریم.
اسماعیلی بیان کرد: تا پایان سال برای تحقق ۱۵هزار میلیارد تومان تکلیف سرمایه‌گذاری قرارداد می‌بندیم و در سال بعد نیز با برنامه ریزی های که انجام می دهیم نهایت تلاش را برای استفاده سرمایه‌گذاران محلی، ملی و خارجی بکار می‌بریم.
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز خطاب به سرمایه‌گذاران گفت: شیراز یک شهر بدون حاشیه برای سرمایه‌گذاری است.
او بیان کرد: امروز ما در شهرداری آماده هستیم تا در هر ساعتی که نیاز باشد برای سرمایه‌گذاران جلسه بگذاریم و به کار آنها رسیدگی کنیم و در این ارتباط میزان و عدد سرمایه‌گذاری مهم نیست، بلکه مهم نفس کار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز