خبرگزاری کار ایران

مدیر تعاون روستایی فارس خبر داد؛

خرید توافقی 5 هزار تن وش پنبه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۰۳۰

مدیرسازمان تعاون روستایی استان فارس از خرید توافقی بیش از 5هزار تن وش پنبه بصورت توافقی از پنبه کاران شهرستان داراب خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان فارس، سیدکاظم موسوی اضافه کرد: شرکت تعاونی پنبه کاران داراب با جلب مشارکت کشاورزان، بصورت قراردادی کشت پنبه را در تمامی مراحل از کاشت، داشت و برداشت پیگیری می کند. 

وی ادامه داد: در سال زراعی جاری بالغ بر دو هزار و 600هکتار کشت قراردادی پنبه با کشاورزان منعقد شده که طی این قرارداد تمامی نهاده های مورد نیاز کشاورزان بصورت اعتباری در اختیار آنها قرارداده شده است. 

موسوی یادآور شد: اعتبار شرکت در اختصاص نهاده ها از جمله بذر، سم و کود به کشاورزان در حدود 34 میلیارد تومان بوده که این امر بیانگر وجود همدلی و پشتیبانی شرکت تعاونی پنبه کاران داراب و اعضاء است. 

مدیرسازمان تعاون روستایی استان فارس خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از کشاورزان پنبه‌کار قیمت خرید توافقی پنبه برای رقم یک خوب 39هزار تومان و برای پنبه یک سفید 36هزار تومان به کشاورزان پرداخت می شود. 

موسوی با بیان اینکه خرید وش پنبه از مهرماه آغاز شده و تا اسفندماه ادامه دارد، افزود: همزمان با خرید پنبه ، تصفیه وش نیز در کارخانه پنبه داراب و کارخانه پنبه طلای سفید فسا در حال انجام است بطوریکه تا کنون بیش از دو هزار و 800 تن پنبه در این کارخانجات تصفیه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز