خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

حضور قطعی مراکز علمی و آموزش عالی گردشگری در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۹۸۸

عضو ستاد برگزاری ومشاور علمی سیزدهمین‌ نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز بر لزوم آموزش های تخصصی در حوزه گردشگری تاکید کرد و گفت: آموزش از ارکان جدایی ناپذیر توسعه گردشگری است و مسولان و مدیران این حوزه باید به چنین مباحثی بیشتر توجه کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی،  علیرضا دژبد از حضور مراکز علمی و آموزش عالی گردشگری در این دو نمایشگاه تخصصی خبر داد.

به گفته وی طبق برنامه ریزی های انجام شده تا کنون حضور دانشگاه تهران،مرکز تحقیقات هوشمند ایران، دانشگاه آزاد تهران، دانشگاه جامع علمی کاربردی فاضل،مدرسه عالی مهارتی گردشگری و هتلداری متخصصین ایران،شرکت های دانش بنیان، آکادمی گردشگری و استارت آپ ها، گردشگری هوشمند و گردشگری الکترونیک و....در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز قطعی شده است.

دژبد با بیان اینکه یکی از وجه تمایز نمایشگاه سیزدهم گردشگری پارس حضور پر رنگ دانشگاههای دولتی و خصوصی است افزود: با توجه به اینکه در این مراکز آموزش عالی رشته های گردشگری، هتلداری و رشته های مرتبط با صنعت گردشگری تدریس می شود از این رو حضور این مراکز تأثیر به سزایی در توسعه گردشگری و ترغیب و ورود جوانان به این حوزه تخصصی دارد.

عضو ستادبرگزاری و مشاور علمی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز  اضافه کرد: خوشبختانه  طی یک و نیم  دهه اخیر  استقبال جوانان از  رشته های گردشگری و مرتبط با آن   چشمگیر بوده و هم اکنون در تاسیسات و موسسات گردشگری سراسر کشور به ویژه استان فارس افراد تحصیل کرده در حوزه گردشگری مشغول کارند.

دژبد همچنین گفت:رشته های  گردشگری  تنوع و تعدد بسیاری دارد و خوشبختانه موسسات اموزشی و مراکز علمی عالی در سراسر کشور به صورت کاملا تخصصی به این مباحث می پردازند که این موضوع بی شک سطح کیفی ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری را افزایش می‌دهد.  

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از سیزدهم تا شانزدهم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس_شهرک گلستان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز