خبرگزاری کار ایران

۲۰ تا ۲۳ دی‌ماه،

شیراز میزبان یکی از بزرگترین رویدادهای گردشگری کشور می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۹۸۶

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس 20 تا23 دی ماه جاری در شیراز برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس،  سید موید محسن نژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قرار بود این  نمایشگاه  ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه برگزار شود که میسر نشد افزود: با توجه به برگزاری جلسات متعدد با مسولان  و فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی برای حضور هدفمند و برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه تخصصی،  مقرر شد 20 دی ماه شیراز میزبان این رویداد مهم شود.

وی نمایشگاه گردشگری پارس را از مهم ترین وبزرگترین رویدادهای گردشگری کشور برشمرد و گفت: طبق پیش بینی های انجام شده در این نمایشگاه، ضمن معرفی توانمندی‌ها ، ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری فارس یک سری برنامه های جنبی شامل نشست ها و کارگاه های تخصصی در حوزه های گردشگری و صنایع دستی مانند رویدادهای گردشگری خوراک ،گردشگری ادبی ،گردشگری هنری و........  نیز برگزار خواهد شد.

به گفته مدیرکل میراث‌ فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری فارس، هتل ها و مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرت هوایی جهانگردی، دانشگاه‌ها، بیمارستان های فوق تخصصی، اماکن مذهبی  و زیارتی چون حرم های مطهر شاهچراغ (ع) و سید علاالدین حسین (ع)، شهرداری ها، شهرداری شیراز، ادارات میراث‌فرهنگی در شهرستان های کشور و استان، اقامتگاه‌های بوم گردی و سنتی، اتاق بازرگانی شیراز ، انجمن ها و تشکل های گردشگری ، شرکت هاو  برندهای گردشگری، استارتاپ ها،تجهیزات هتلی و ... به دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس دعوت  شدند.

وی با بیان اینکه فارس بیشترین آثار ثبت جهانی را به خود اختصاص داده است، همدلی را رکن اصلی ارتقای جایگاه فارس در صنعت گردشگری بر شمرد و گفت: پیشنهاد تشکیل شورای سیاست گذاری برای برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس به استاندار محترم فارس داده ایم که برگزاری این شورا در جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن این نمایشگاه تاثیر گذار و حائز اهمیت خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز