خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای استان:

یک مرحله از جهاد آبرسانی به روستای ساج تاکستان به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۲۵۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: عملیات عمرانی بتن ریزی مخزن 200 مترمکعبی روستای ساج شهرستان تاکستان که در مناطق کوهستانی شهرستان قرار دارد با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان قزوین به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، داراب بیرنوندی در این باره اظهار کرد: با وجود سرمای هوای زمستانی در این منطقه، اجرای پروژه ادامه داشت و با رعایت دستورالعمل فنی و نظارت مشاورین و با استفاده از مواد ضد یخ و روان کننده عملیات بتن ریزی این مخزن انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: مخزن روستای ساج  بخشی  از مجتمع تامین آب آشامیدنی ضیاآباد تاکستان بوده که در قالب پروژه‌های موسوم به جهاد آبرسانی در حال انجام است و در آن 300 خانوار را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی عنوان کرد: فاز اول طرح جهاد آبرسانی در 96 روستای استان و در ذیل پنج مجتمع آبرسانی شامل مجتمع‌های الموت، قاقازان، ضیا آباد 1و2، فارسجین و ماهین با مبلغ 239 میلیارد تومان در حال اجرا است.

این مسئول خاطرنشان کرد: فاز دوم طرح جهاد آبرسانی نیز مشتمل بر 140 روستا و با مبلغ قرارداد 9035 میلیارد ریال است که بر طبق آن جمعیتی معادل 90244  نفر، شامل 28272 خانوار تحت پوشش قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز