خبرگزاری کار ایران

وزیراقتصاد:

افزایش صنایع تبدیلی در گلستان ضرورت اساسی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۳۶۲

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با توجه به آمار بالای بیکاری در گلستان و ظرفیت های خوب اشتغال زایی در این خطه صنایع تبدیلی باید رونق پیدا کند.

به گزارش ایلنای گلستان، احسان خاندوزی در حاشیه آیین بهره‌برداری از مجتمع گاوداری یک هزار راسی گلستان در جمع خبرنگاران بیان داشت: لبنیات، میگو و صنایع دستی از جمله ظرفیت های استان گلستان است که باید صنایع تبدیلی در این بخش رونق یابد.

وی با ذکر این مطلب که خام فروشی برای این استان  دستاورد زیادی برای گلستان  ندارد، بیان داشت: اگر خواهان اشتغال پایدار و کاهش بیکاری در سطح استان هستیم باید صنایع تبدیلی را گسترش دهیم.

خاندوزی اظهار داشت: افتتاح مجتمع گاوداری گلستان یک نمونه از رونق صنایع تبدیلی در این استان است.تکمیل طرح های نیمه تمام با درصد بالای پیشرفت از جمله برنامه های دولت برای این استان محسوب می شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همزمان با دومین روز سفر هیات دولت به استان گلستان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر از کنارگذر شرقی بندرگز، ساحل بندرگز و رودخانه نوکنده هم بازدید کرد.

افتتاح متمرکز چند طرح عمرانی و اقتصادی به همراه نشست با نخبگان واقشار تاثیرگذار شهرستان بندرگز از جمله برنامه‌های دیگر وزیر اقتصاد و دارایی در دومین روز سفر هیات دولت به استان گلستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز