خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد؛

امضاء توافقنامه حدود ۱۷ هزار میلیارد ریالی سرمایه‌گذاری در بندرانزلی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۹۱۸

استاندار گیلان گفت: در راستای قرارداد و تفاهم‌نامه مهم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی در بنادر کشور، توافقنامه حدود ۱۷ هزار میلیارد ریالی سرمایه‌گذاری در بندرانزلی به امضاء رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی اظهار کرد: تفاهمنامه این مبلغ از سرمایه‌گذاری در بندرانزلی در جریان برگزاری همایش توسعه دریامحور و گرامیداشت روز ملی حمل و نقل دریایی و بندری در تهران با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و جمعی از مسئولان کشوری و استانداران استان های ساحلی  به امضاء رسید.

وی خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاری در کشتیرانی، تعمیر کشتی‌ها و بخش مربوط به ذخیره کالاهای اساسی و راهبردی گندم، غلات و روغن در بندرانزلی باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به فعالیت اثرگذار و جدی بنادر انزلی، کاسپین، آستارا و چمخاله در این استان، گفت: بنادر استان گیلان در مسیر تحقق توسعه دریامحور با توجه به سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری گام بر می‌دارند.

 عباسی ادامه داد: حمل و نقل دریایی با توجه به ارزان بودن، مزیت‌های بسیار بالایی دارد و امیدوار هستیم با استقبال بخش خصوصی و ابلاغ سند ارزشمند سیاست‌های کلی توسعه دریا محور از سوی مقام معظم رهبری شاهد رونق حمل و نقل دریایی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور باشیم.

۳۱ فقره قرارداد و تفاهم‌نامه مهم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی در بنادر کشور با حضور مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی، علی اکبر صفایی؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، محمدرضا رضایی کوچی؛ رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اسدالله عباسی استاندار گیلان و برخی استانداران استان‌های ساحلی و جامعه دریایی و بندری کشور در تهران به امضا رسید.

این ۳۱ فقره قرارداد در ۳ میز مختلف به امضا رسید و مربوط به بنادر شهیدرجایی، امام خمینی (ره)، بوشهر، امیرآباد، شهید بهشتی، انزلی و نوشهر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز